۱۳۹۵ شهریور ۲۴, چهارشنبه

چک سئوی سایت

چک سئوی سایت

چک سئوی سایت:با چک کردن سئوی سایتتان میتوانید آنالیزی از سئوی سایتتان داشته باشید ونواقص را به راحتی برطرف نمایید.

 

بهینه سازی یک سایت دو مرحله ی اساسی دارد ۱-سئوی داخلی ۲-سئوی خارجی

برای این که بدانید سایت شما چقدر بهینه شده است سایت های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال سایت                woorank یکی از سایت هایی است که سایت شما را آنالیز کرده و درصد سئوی آن را به شما نشان خواهد داد سئوی داخلی اولین مرحله از بهینه سازی یک سایت است که تکنیک های خاص خود را دارد .

برای بهینه سازی خارجی یک سایت روشهای مختلفی وجود دارد به عنوان مثال یکی از از این مراحل گرفتن بک لینک از سایت های معتبراست وقتی سایت های معتبر به سایتتان بک لینک میدهند این برای یک موتو جست وجو به منزله ی اعتبار برای سایت شماست بک لینک هایی که ازیک سایت با پیچ رنک بالا به سایت شما میده ممکن  استdofollow  یا  nofollow باشد که هر کدام نیز ویژگی ها و کاربرد خاص خود را دارند .

بهتراست سایتتان را به شهرت برسانید و آن را به مردم معرفی کنید برای این کار میتوانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید به دلیل اینکه شبکه های اجتماعی از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار هستند و مخاطبین زیادی دارند با تبلیغ در آنها می توانید ساییتان را به راحتی معرفی کنید .

یکی دیگر از روشهای مشهور شدن سایتتان استفاده از وبلاگ هاست  شما با استفاده از وبلاگ ها و انتشار مطالب سایتتان در آنها میتوانید به سایتتان شهرت بیشتری بدهید.همچنین میتوان با گذاشتن لینک سایتتان در سایت های پر بازدید محصولاتان را به مردم بشناسانید .

تیم بهینه سازی سئو برتر با ساتفاده از تکنیک های به روز بهینه سازی سایت شما را بهینه سازی کرده و سایتتان را در لیست انتخاب موتورهای جستوجو قرار داده تا بدن ترتیب سایتتان را به دنیا معرفی کرده و کسب و کارتان را رونق خواهند بخشید . 

نوشته چک سئوی سایت اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر