۱۳۹۵ مهر ۲۳, جمعه

طراحی سایت ظروف

  چرا طراحی سایت ظروف؟

خوب شاید از خودمان بپرسیم برای طراحی سایت ظروف  همان  طراحی سایت لوازم خانگی کفایت می کرد. اما باید بدانیم ظروف بخشی جدا  و پر اهمیت در فرهنگ ایرانی است مخصوصا ظروف های  چینی، نقره ای و  یا فلزات دیگر که با هنر ایرانی آمیخته است می تواند  کمک شایانی در  ارتقا و رشد و تجارت این هنر در ایران و صاردات محصولاتی مثل ظروف های سفالی و هنری  به کشورهای دیگر باشد پس طراحی  وب سایت ظروف عملا هم کار طراحی فوق العاده هنری  اصناف این قشر را پر رنگ تر از همیشه خواهد کرد و هم چنین سایتی باعث ماندگاری فرهنگ اصیل ایرانی در  بین کشورهای صاحب سبک این صنعت خواهد بود . طراحی وب سایت ظروف  می تواند کسب و کار  اصناف مربوطه را جدا از فروشندگان لوازم خانگی به بهترین نوع ممکن ارتقا دهد.  همچنین طراحی سایت ظروف به چند زبان که باعث صادرات و بازار یابی این صنعت در  خارج از کشور خواهد بود می تواند رونق بسیار مهمی در صنعت ظروف چینی و یا ظروف سفالی و دیگر  ظرو ف های  فلزی و نقوش وابسته  کمک شایانی به کسب و کار این حرف  بکند.

 انواع طراحی سایت ظروف به ترتیب زیر می تواند باشد.

 طراحی سایت ظروف کترینگی

طراحی سایت ظروف مجالس

طراحی سایت ظروف یکبار مصرف

طراحی سایت ظروف یکبار مصرف کترینگی

طراحی سایت های ظروف هنری

طراحی وب سایت ظروف سفالی

طراحی وبسایت ظروف فلزی

طراحی  سایت ظروف  با هنر ایرانی نمایانگر فرهنگ ایرانی است.

توانایی ما در شناساندن شغل و کار  ایرانی خیلی ضعیف بوده است زیرا همیشه ما در رسانه های جمعی می بینیم که یک تولید کننده ایرانی در  ایران چه مشکلات عدیده ای دارد  و به عنوان مثال  ایران با تولید ۹۵ درصد زعفران جهان به عنوان یک تولیده کننده به حساب نمی اید و زعفران اسپانیایی  معروفترین در بازار های دنیا می باشد. در زمینه تولید فرش هم چنین بازاری صادق است و ما داریم تمام بازار ها را به چینی ها و دیگر کشورها واگذار می کنیم. چرا؟!!!!!!!

حرکت اول: حتما باید  شغل  و تولیدات خود را  به دنیا معرفی نماییم.

 بهترین نوع معرفی یک شغل  و یا یک تولید  از طریق  طراحی سایت به چند زبان  زنده دنیاست. طراحی که بتواند در جستجوهای گوگل هم  جزو  سایتهای اول باشد. این کار  را به  طراحان سایت و بهینه سازان سایت بسپارید و اعجاز رشد  کسب و کار را خود را ببینید. تقریبا کمتر جایی در دنیاست که اینترنت و رسانه اینترنتی در آن پیدا نشود . خصوصا در تمامی بازار های بزرگ دنیا اینترنت و جستجو همیشه وجود دارد و سرمایه گذاران بزرگ همیشه به دنبال منابع تولیدات در  کشورها می گردند

آیا شما خودتان را معرفی کرده اید و در این بازار مجازی دنیا حضور دارید!!!!!!!!!!!!!! یعنی هموطنم ، بازاری ایرانی، تولید کننده ایرانی آیا وب سایت دارید؟

وقتی می بینیم  کمتر از ۵ درصد تولید کننده ایرانی و یا کارخانه دار  یا بازرگان ایرانی سایت شرکتی و یا فروشگاهی دارند . شما نمی توانید رقابت داشته باشید طراحی یک سایت می تواند حداقل  شما را از این روزمرگی و بحران و رکود اقتصادی نجات دهد.مشتری هیچوقت شما را نمی بینید و یا نمی تواند هر وقت که دلش خواست به کارخانه شما و یا  مکان تولیدی شما سر بزند. آیا شما برای مشتری امکانات شناسایی محصول و یا خدمات خو.د را فراهم کرده اید؟

قطعا جواب خیلی از شماها نه خیر خواهد بود. خوب ساده ترین و کم هزینه ترین راه شناسایی همان طراحی  سایت به چند زبان  متناسب و با کسب و کارتان است تا بتوانید خود را به دنیا و یا حداقل بازار ایران معرفی کنید در کور سوی امید فروش مخصوصا در ماه های کسادی بازار. که معمولا یک مشتری  تداوم بازار به دلخواه شماست و شما کیلومتر ها از او فاصله دارید. تنها داشتن یک سایت می تواند آن مشتری را به سوی شما بیاورد. یا مشتریانی را اختلاف فصلی با کار شما دارند.   در فصل زمستان تولید کننده پوشاک می توانند تولیدات تابستانی  داشته باشد اگر بازار تابستانی در  کشورهایی که همیشه گرم هستند  و نیاز به لباس نخی دارند. با یک مثال ساده شما هم می توانید بازار هدف خود را با طراحی وب سایت پیدا کنید.

طراحی سایت برای مغازه داران چرا؟ چگونه؟

 اگر فرض کنیم فردی مغازه دار  دنبال یه فروش بهتر و در امد بیشتر  است باید مغازه ای کنار خیابن و آن هم نبش داشته باشد تا فروش خوب و همیشگی داشته باشد. ساعتها به مشتری جواب دهد و  از آن گذشته  اجاره بالایی بپردازد تا بتواند صاحب چنین فروشی شود. در بعضی موارد تا ۱ میلیارد تومان رهن   و ماهانه اجاره هم بدهد. هر کسی از این پولها ندارد و بازار انحصار یه عده خاص خواهد بود که الان هم است و نیروی کار جوان فرصت عرض اندام در بازار ندارد. اما !!!!!

نیروی جوان امروز  مسلط به فضای مجازی است و  دنبال در آمد است همچنین پول کافی ندارد تا  موارد  ذکر شده بالا و یا اجاره مغازه را پرداخت نماید. اگر شما هزینه معادل یک دهم هزینه مغازه را برای یک فروشگاه اینترنتی  بپردازید قطعا موفقیت بیشتر سود بیشتر و هزینه کمتری خواهید پرداخت. پس طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی سایت نمایشگاهی از  نوع نمایش خرید کالا و یا خدمات بهترین راه در آمد برای یک  کسب و کار خواهد بود.

طراحی وب سایت ظروف

طراحی وب سایت ظروف

نوشته طراحی سایت ظروف اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر