۱۳۹۵ مهر ۲۴, شنبه

طراحی سایت پسته

طراحی سایت پسته چه کمکی به صادرات و یا فروش پسته دارد.؟

 طراحی سایت پسته سئوال همین است برای  تمامی کسانی که از تولیدات کشاورزی کمترین بهره را دارند و همیشه تولید کننده است . که بهره کار خود را  از دست می دهد. کشاورز  با تمام زحماتی که  در طول فصل کشت و برداشت دارد زمانی که محصول خود را برای فروش عرضه می دارد همیشه با دلالان بازار درگیر است  زیرا نمی تواند  خود را در بازار داخلی و یا بازار های خارج از کشور مطرح نماید.

چاره کار  چیست و چیکار باید کرد که محصول پسته و مغز پسته را  با سود بالا و به مصرف کننده و یا تاجر واقعی فروخت.؟

طراحی سایت پسته و یا طراحی سایت فروش پسته و یا همان بهتر  طراحی سایت پسته جهت صادرات با دو زبان فارسی و انگلیسی  و یا حتی طراحی سایت عربی می تواند با هزینه کم  انجام شود و شما را در بازار های جهانی مطرح نماید  و مشتری را دنبال شما بیاورد . دیگر مجبور نخواهید بود که محصول صادراتی خود را به دلال بازتار با قیمت پایین تر بفروشید. طراحی سایت تنها راهی  است که می تواند خط مستقیم مشتری اصلی و خریدار  را در تمام نقاط جهان به هم وصل کند.

 اگر به دنبال جاده ابریشم بازار هدف هستید آن  جاده  همان طراحی سایت برای شغل و یا کسب و کارتان است.

۱- سوال دوم این است که من یک کشاورزم آشنایی با سایت ندارم . نمی توانم سایت را پشتیبانی و بروز نمایم.

خوب راه حل ا ساده است تیم طراحی و بهینه سازی سایت سئو برتر با هدف ارتقای شغلی و بهبود کسب و کار در ایران بزرگترین هدف خود را  کمک و پشتیبانی به اقشار تولید کننده  می داند و حتی تولیدات  تولید کننده ایرانی  را درسایت بازار بزرگ به رایگان  آگهی ویژه قرار می دهد. این تیم می تواند تمامی نیازهای  پشتیبانی سایت شما را برطرف نماید . و خدمات پشتیبانی را حتی برای سال اول طراحی و بروز رسانی رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

ضمنا طراحی سایت و پنل مدیریت آنقدر در طراحی سایت تیم سئو برتر  راحت است که فرد مبتدی هم می تواند مطالب را براحتی در سایت قرار دهد. پشتیبانی فنی سئو برتر همیشه در کنار شرکتهاست و تنها راه تعامل با مشتریان خود را  برقراری ارتباط موثر و قوی با کاربران خود می داند.

 چه امکاناتی می تواند در  طراحی سایت پسته وجود داشته باشد.؟

پیش بینی و پیش نیاز طراحی سایت همیشه در درجه اول با تعامل و همفکری بدست می آید و امکانات مورد نیاز شما همیشه برای بهبود طراحی سایت  در نظر گرفته می شود.

  امکانات اولیه بشرح زیر؟:

۱- طراحی صفحه اصلی که تمامی  خلاصه فعالیت کاری شما را مدون و مصور سازد.

۲- طراحی  صفحه محصولات و انواع محصولات پسته.

۳- طراحی  صفحه تماس  با ما که در اسرع وقت بتواند با شماره و یا پر کردن فرم تماس با شما ارتباط برقرار نمایند.

۴- صفحه سوال و پاسخ با طراحی  سوالاتی که ممکن است برای مشتری ایجاد شود.

۵- طراحی صفحات اختصاصی  قیمت روز و یا بسته بندی محصول

۶- قیمت های عمده از انواع محصولات پسته.

۷- عکس  یا فیلم از باغ  و یا مراکز فر آوری پسته و یا محل کار شما

۸- اتصال فرم ها ها و سایت به  شماره تلگرام شما و یا وسایل ارتباطی روز

 و ۱۰ ها امکانات طراحی سایت دیگر که زمان طراحی ممکن است در نظر گرفته شود و بستگی به نیاز های فردی و  معرفی محصولات باغی شما خواهد داشت.

 در عکس زیر شما رکورد ایندکس در  گوگل را که در سطر یک گوگل  سایت سئو برتر  هست را مشاهده می نمایید. که در زمان ۳۳ ثانیه به سطر یک گوگل رسیده پس با دانش بازار یابی و بهینه سازی سایت و تیم سئو برتر  همراه باشید تا پیشرفت کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.

بهینه سازی سایت پسته

بهینه سازی سایت پسته

نوشته طراحی سایت پسته اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر