۱۳۹۵ مهر ۲۳, جمعه

طراحی سایت خرما

طراحی سایت خرما جهت صادرات

معمولا وقتی صحبت  طراحی سایت  در فضای مجازی شروع می شود. بسیاری  بر آن  باورند که سایت یا باید شرکتی باشد یا فروشگاهی و یا سازمانی و در توضیح و تفسیر  طراحی سایتها هر کسی ایده ای دارد اما از نگاه تیم سئو برتر که بهینه سازی سایت ها را با  تخصص و بازاریابی ویژه دنبال می کند طراحی سایت برای هر تخصصی  و شغلی امری ضروری بشمار می رود و نهایتا اگر طراحی سایت بصورت اختصاصی و همراه با شناخت و تجربه بازار باشد حتما سرانجام خوشی خواهد داشت و صنعت یا شغلی را رو به جلو خواهد برد بنابراین در طراحی سایت ،شرکتها فقط این قضیه و مسئله را  در نظر می گیرند که فقط طراحی کنند اما. طراحی تیم سئوبرتر جدای از  طراحی با مشاوره درست خواهد بود  طراحی سایت  برای بازار یابی و  بازگو کردن ایده های جدید بازار یابی خواهد بود. ایده بازار یابی نوین در طراحی سایت خرما جهت صادرات و یا  تولید فر آورده های خر ما با معرفی محصولات بدست آمده از خرما حتما ضروری است و جزو ابزار کار بازاریابی و معرفی  مشاغل خرما بشمار می رود.

عدم آگاهی تولید کنندگان خرما از معرفی  کالا و محصولات خود موجب رکود بازارشان شده است.

چرا  طراحی سایت خرما؟

 شاید برای بعضی فروش خرما بصورت سنتی نهادینه شده است اما سنت فروش در بازار  رو به پایان است. به زمانی برگردید که خرما را در سبد های درست شده  از چوب  خر ما در بازار عرضه می کردند. و امروز را ببینید چه بسته بندیهایی از انواع خرما در کشور ما وجود دارد و با چه قیمتهایی به فروش می رسد و هر کدام تبلیغات و معرفی خوبی را  داشته، توانسته است بهترین بازار و معروفیت و شهرت را به دست اورد. معمولا ما خرمای نظافتی بم را می شناسیم  چون همیشه با بسته بندی در مغازه ها دیدیم. اما اینقدر خرما متنوع است و ما ایرانیها نمی شناسیم مخصوصا  آنهایی که در قسمت شمالی ایران قرار دارند و  مصرف خرمایی کمی دارند. و به دلیل عدم شناخت خرما و عدم معرفی خرمای مجلسی  و انواع خرماها.  بنابراین اگر درست بنگریم تولید کننده ایرانی خرما حتی برای معرفی محصول خود بازار ایران را هم در خیلی موارد از دست داده است.

طراحی سایت برای فر آورده های خرما:

 اگر فر آورده های خرما را هم در نظر بگیرم باز می بینیم که عدم معرفی  فر آورده های خرما هم  توانسته ضرر زیادی به تولید کننده ایرانی بزند. در بخش صادرات هم چنین وضعیتی حاکم است و خرمای ایرانی معروف  نشده در بازار های بین المللی. ساده ترین  راه معرفی تولید کننده خرما ،طراحی سایت است ان هم با  حداقل با دو زبان. فارسی و انگلیسی تا هم بتوانید بازار ایران را  بدست آورید هم بازار خارجی را. بنابراین دوستان و هموطنان عزیز ایرانی که تولیدات صنعتی خرما و فرآورده های  خرما را دارید. از همین حالا به فکر معرفی  تولیدات خود باشید و با هزینه بسیار  ناچیز که جبران سود و بازار یابی  هدف است سایتی را  برای طراحی سفارش دهید.

  حتی اگر میخواهید در نتایج جستجوی گوگل در صفحات اول قرار گیرید با ما مشاوره داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در مورد طراحی وب سایت خرما داشته باشید.

تیم طراحی سایت سئو برتر تیمی مجرب در بازار یابی هدفمند برای طراحی  سایت و بازار یابی دیجیتال مارکت است اگر میخواهید فروش بیشتر و بهتری داشته باشید .حتما مشاوره های ما را جدی بگیرید و بهترین نوع مشاوره را از  متخصصان طراحی و بهینه سازی سایت رایگان دریافت نمایید. تنظیم وقت مشاوره را حتما از طریق تماس با ما در سایت سفارش دهید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

بهینه سازی سایت خرما

بهینه سازی سایت خرما

نوشته طراحی سایت خرما اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر