۱۳۹۵ آبان ۷, جمعه

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

اطلاعاتی در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بازاریان و کسبه توجه نمایند: هر روز می بینیم که اجاره مغازه بیشتر  و هزینه های برای کسب و تجارت بالاتر و بالاتر  می رود  و در آمد  برای یک مغازه دار اجاره نشین کمتر و کمتر می گردد. از طرفی  برای جبران  هزینه ها قیمت ها بیشتر و بیشتر می گردد و  سبد خرید خانه وار  تهی تر. بنابراین یافتن مشتری برای یک مغازه دار خیلی با زحمت بدست می آید. و از طرفی می بینیم که  اینترنت و ارتباطات سریع و سریعتر می گردد. بنابراین راهکاری برای توسعه کسب و کار هم در فضای مجازی با فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که بعضا یک دهم هزینه اجاره مغازه است و  سایت و یا فروشگاه اینترنتی  که مالکش خود شمایید. می توانید در امدی بیشتر و بهتر داشته باشید پر از سود خالص:

 فروشگاه اینترنتی  چیست و چه کمکی به شغل و در امد ما میکند:

۱-  فروشگاه اینترنتی  سایتی است که می توانید تمامی محصولات خود را  در آن قرار بدید. و بفروشید و نقد این کار  را انجام دهید.
۲- فروشگاه اینترنتی  مثل یک برنامه حسابداری کامل است که می تواند تمامی موجودی  کالای شما را و حساب سود و زیان آن را انلاین مشاهده کنید.
۳-  اگر شما یک مفازه نبش  در بازار محل خودتان با قیمت گزاف گرفتید و تنها مغازه نبش یک  راسته یا خیابان هستید. فروشگاه اینترنتی مغازه نبش کل ایران است و محدود به شهر و یا محل شما نیست.
 ۴-مغازه شما آنلاین در همه گوشی ها ،  لپ تاب ها و کامپیوترهاست. و بهتر بگویم  مغازه شما در خانه همگان دایر است. و با اشخاص همراه است. هر زمان اراده بکند می تواند محصولات شما را ببیند. و خرید  انجام دهد.

مزیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  بر مغازه ثابت:

۱- فروشگاه اینترنتی ۲۴ ساعته باز است.    

مغازه شما نهایتا  ۱۰ ساعت کار می کند که بیشتر از ۳ ساعت مفید ندارد. اگر مشتری تازه از جلوی مغازه شما رد شود. و تنها دلیل گرفتن مغازه نبش و یا کنار خیابان شلوغ  این است که افراد بیشتری  از جلوی مغازه شما رد شوند.
۲- فروشگاه اینترنتی  چون هزینه کمتری برای راه اندازی دارد و هزینه آب و برق و کارگر اضافی  و مالیات ندارد.

بنابراین کالای ارزانی دارد و سریع بفروش می رسد. در حالی که اجاره ، مالیات بیش از حد و  آب و برق و دکوراسیون و   هزینه های دیگر که خود مغازه دار بیشتر از هر کس دیگر در جربان است.
۳– فروشگاه اینترنتی   همیشه نقد است.در حالی که در فروشگاه  ممکن ایت نسیه زیاد و یا فروش چند ماهه صورت پذیرد. که در خیلی از موارد که بازار کساد است  چک ها بر گشت می خورند. و مغازه  دار استرس و فشار زیادی تحمل می کند.
۴- فروشگاه اینترنتی  اگر در صفحه اول گوگل قرار گیرد یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو انجام گیرد همیشه فروش دارد و فصل و عید برای فروشگاه اینترنتی بی معناست.اما فروشگاه یک بازار  همیشه اسیر شرایط بازار و مشتری است.
۵- فروشگاه اینترنتی می تواند  محصولات زمستانی و تابستانی را  همزمان بفروشد . چون همه ایران  در فصل زمستان برف  و سرما ندارد و در بعضی شهر ها دما وسط زمستان ۳۵ درجه است. در حالی در فروشگاهها در  بازار محلی اگر شهر سردی داشته باشید باید جنس تابستانی را انبار کنید و ۶ ماه بخوابد  . بنابراین سرمایه شما ۶ ماه بخواب رفته است.
۶- اگر جنسی را چکی و مدت دار خرید کرده باشید همیشه نگران این هستید که سریع بفروشید تا چکهایتان پاس شود. و اگر چک شما برگشت بخورد اعتبارتان  در بازار از دست می رود. در حالی که در فروشگاه اینترنتی همه چیز هر زمان فروخته می شود و اکثر تولید کنندگان  و سرمایه داران کالای خود را  به فروشگاهی مثل دیجی کالا  بدون دریافت پول  می دهند تا فروخته شود.

 دیگر زمان فروش  سنتی رو به افول است و کم کم جای خود را به فروش اینترنتی می دهد.

اگر دیر شروع کنید باز  سال بعد هزینه های بیشتری خواهید پرداخت.

 اگر به شهر مرزی بانه توجه نمایید و جستجویی در گوگل داشته باشید . به عنوان مثال: خرید کولر گازی از بانه و یا خرید لوازم خانگی از بانه. دهها سایت را می بینید که در بانه بصورت فروشگاه اینترنتی دایر هستند و می فروشند. و اگر  آنلاین هم نفروشند تمامک کالای خود را در  سایت قرار دادند با شما تلفن خودشان. تا با مشتریان در ارتباط باشند.

  من می خواهم سایت فروشگاهی داشته باشم. چند تا سئوال دارم؟

هزینه طراحی سایت  فروشگاه اینترنتی با پشتیبانی فنی یکساله چقدر است:؟
 هزینه طراحی سایت با امکانات  اتصال به بانک و شماره حساب شما ۳ میلیون تومان است.

 آیا یک مغازه دار می تواند کالا و خدمات خود را  شخصا در سایت قرار دهد. یا نیاز به فرد متخص  است.؟
 بله یک مغازه دار در حد آشنایی به تلگرام می تواند تمام ورود اطلاعات سایت خود را  بدون نیاز به فرد متخصص انجام دهد.

 دریافت هزینه۹ طراحی سایت به چه صورت است؟
۵۰ در اول قرار داد و ۵۰ درصد بعد از اتمام که معمولا دو هفته الی یکماه   انجام می گردد.

درصورت عدم آشنایی کامل  به پنل مدیریت سایت امکان پشتیبانی وجود دارد.؟

پشتیبانی بصورت یکسال رایگان برای همه مشتری های وجود دارد.

 اگر روزی به دلیل عدم آشنایی و تست کل مطالب سایت را پاک کردم و یا خرابکاری کردم. امکان بازگشت سایت به  روز اول وجود دارد یا باید هزینه پرداخت نمایم؟

کارشناسان  ما هر ۳ روز از تمام تغییرات لازم در سایت شما را بصورت اتوماتیک بک آپ می گیرند و هر زمان نیاز باشد بدون دریافت هزینه سایت شما را به حالت اول  بر می گردانند.

 برای دیدن امکانات  سایت فروشگاه اینترنتی کلیک نمایید.

فرم درخواست فروشگاه اینترنتی

Fields marked with an * are required

(optional)

(optional)

Please, let us know any particular things to check and the best time to contact you by phone (if provided).

نوشته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر