۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

طراحی سایت داروخانه

چرا طراحی سایت داروخانه؟

 معمولا در نگاه اول بگوییم طراحی سایت داروخانه چه کمکی برای خرید دارو  یا کمک به بهبود اطلاعات عمومی در مورد دارو و یا پزشک دارو ساز می کند. صحبت اینجاست که ماباید نگاه خود را برای خرید دارو به صورت الکترونیک عوض کنیم و بتونیم نسخه ارائه شده پزشک  را از بانک اطلاعاتی داروخانه ها  بگیریم و دارو را آنلاین سفارش بدیم توسط داروخانه ها و یا اگر به دنبال داروهای خاص در داروخانه ها هستیم ممکن است وقت خود را بی جهت برای پیدا کردن  دارو به آن داروخانه  آن طرف شهر و یا به داروخانه متفاوت در نقاط مختلف شهر سفر کنیم مثلا در شهری مثل تهران شاید دو روز زمان ببرد تا ما  اطلاعات خود را در مورد خرید یک داروی نایاب از طریق گشتن بدست بیاریم  اما با طراحی یک سایت داروئی میتوان  تمامی اطلاعات دارویی یک داروخانه را بدست اورد و یا با سرچ  در گوگل و اندکی وقت می توان از  طریق سایت داروخانه محل خودمان خرید  دارو را انجام داد یا وسایل بهداشتی  دیگر که نیاز به مجوز و نسخه ندارد را بصورت انلاین خریداری نمود. پس طراحی سایت داروخانه یک امر ضروری به نظر می آید و کسانی که  طراحی سایت داروخانه را زودتر انجام بدند بدون هزینه میتوانند در صفحات اول گوگل قرار بگیرند.

طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه

لزوم طراحی سایت داروخانه  برای تمام داروخانه های کشور:

 در اینترنت بالاترین اهمیتی که وجود دارد دسترسی سریع به اطلاعات  درخواستی ما از فضای مجازی است و ما زمانی این اطلاعات را بدست میاوریم که این اطلاعات در  اینترنت وجود داشته باشد.

  آیا داروخانه کنار خیابان و یا محل برای معرفی خود و اطلاعات و کالای موجود در داروخانه توانسته خدمات معرفی  دارو به  مشتری را انجام دهد.؟

که قطعا این اتفاق نیافتاده و  نتوانسته اند  همان جریان دولت الکترونیک را پیاده سازی نمایند.

عدم  آگاهی علمی از روند قیمت دارو در داروخانه ها و همچنین وجود داروهای تقلبی باعث شده بعضی داروخانه تخلفاتی را در حوزه فروش دارو داشته باشند که سلامت جامعه را به خطر انداخته است. بنابراین  ۱ درصد تخلف در داروخانه ها موجب می شود که مردم نسبت به خرید و قیمت دارو همیشه با داروخانه های سالم هم برخوردهای تنشی داشته باشند.یا بر اساس قیمت و یا براساس ذهنیت بد  از یک داروخانه و یا فروش داروی غیر از داروی نسخه پزشکی. پس لازم  است دانش عمومی در مورد قیمت روز دارو و مصارف مختلف دارو برای هر نوع بیماری بالا رود تا  سلامتی جامعه به خطر نیافتد. در  راستا داشتن یک طراحی  سایت برای یک داروخانه امری ضروری و الزام  آور به نظر می اید. هم برای فروش بهتر دارو و هم برای  اطمینان خرید مشتریان یک داروخانه.

پیش نیاز های طراحی سایت داروخانه:

طراحی صفحه اصلی  سایت  و توضیحات مختصر  و مفید در مورد فعالیت های و محل و فروش انواع  دارو.

طراحی صفحه سخنی با بیماران.

طراحی اسلایدهای مختلف در مورد دارو.

طراحی صفحه لیست قیمت دارو.

طراحی صفحه سوال و پاسخ در مورد دارو

طراحی صفحه تماس با ما  همراه یا طراحی فرم های مختلف درخواست و یا آپلود نسخه پزشک.

طراحی  صفحه ویدئو . فیلم در مورد داروخانه

طراحی صفحه اخبار و یا مقاله ها در مورد دارو

و ۱۰ امکانات  که موقع طراحی می شود در مورد ش بحث و گفتگو کرد.

نوشته طراحی سایت داروخانه اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر