۱۳۹۵ آذر ۱۰, چهارشنبه

طراحی سایت دامپزشکی

طراحی سایت دامپزشکی چرا ؟

طراحی سایت دامپزشکی با توجه به نیاز روز افزون به تولیدات دامی و  ورود  اینترنت به فضای کسب و کار دام و طیور و ارتباطات  سریع  از طریق اینترنت جزو ملزومات و ابزار کار یک دامپزشک می باشد.  بعنوان مثال  اگر یک مجتمع صنعتی دام برای  دسترسی به یک دامپزشک در بحرانی ترین زمان هیچ گونه نتواند با دامپزشک متخصص ارتباط برقرار کند . مجبور است در فضای مجازی و در گوگل دست به جستجو بزند و دنبال یک  شماره تلفن  و یا داروخانه پزشکی بگردد.   آیا شما برای آن  مشتری  کاری انجام داده اید که شما را بشناسد و سریع به شما دسترسی پیدا کند و یا اطلاعات لازم برای رفع مشکلات  خود به سایت شما مراجعه نماید.

طراحی سایت دامپزشکی و نحوه ارتباط با مشتریان هدف:

  طراحی سایت دامپزشکی می تواند تمامی داروها و نحوه خدمات رسانی یک دامپزشک را در هر زمان در سرتاسر کشور  در اختیار  مشتری هدف یا همان مجتمع صنعتی دام و یا طیور قرار دهد.  یک مرکز دام پزشکی زمانی می تواند کسب و کار خود را رونق دهد که در سریع ترین زمان ممکن مشتری هئف بتواند او را پیدا کند و یا اگر نمی تواند دسترسی به شما داشته باشد بتواند فرم مربوط و تماس با شما را  پر کند و مشکلات خود را در اختیار شما قرار دهد . تا  بتواند از شما سرویس پزشکی و یا مشاوره دریافت نماید.

 یک  طراحی سایت دامپزشکی چه امکاناتی می تواند داشته باشد.؟

 صفحه اصلی سایت  دامپزشکی طوری  طراحی می گردد که  مشتری در بدو ورود به سایت  کلیه خدمات و  محصولات شما را ببیند و  نحوه کار  با شما را مطالعه کند.

صفحه تماس با ما  سایت طوری طراحی می گزدد که شماره تلفن ، فرم ارتباط با شما ، ایمیل  و مکان  شما را از رطیق گوگل بتوانند پیدا نمایند.

صفحه  مشتریان خاص شما می تواند تمامی مشتریان شما را به مشتری نشان دهد.

 داروهایی که تجویز می کنید می تواند در در صفحه داروهای موجود قرار گیرد.

صفحه  درباره ما از نحوه توانایی های  شما سخن خواهد گفت و امکانات موجود و شاید درخواست همکاری با  شرکتهای دامی  و طیور و  صنایع مرتبط. این موارد از بخش های اولیه طراحی سایت  دامپزشکی و  نیاز به همکاری و مشاوره در حین  طراحی سایت  بر اهمیت طراحی افزوده خواهد شد.

نوشته طراحی سایت دامپزشکی اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر