۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

نحوه پیدا کردن مطالب کپی در سایت

 نحوه پیدا کردن مطالب کپی در سایت یا همان مطالب تکراری در سایت ؟

 نحوه پیدا کردن مطالب کپی در سایت:  با توجه به اینکه مطالب کپی در سایت معمولا باید از ۱۵ درصد تجاوز نکند و ممکن است ما مطالبی  را در طول مدت زیاد وارد سایتمون کرده باشیم . و ممکن است  پیدا کردن مطالب با توجه به قالب  سایت و تعداد زیاد لینک ها کاری  سخت باشد. البته اگر وبمستر گوگل   سایت را  معرفی کرده باشیم  می توانیم ببینیم سایت چند تا  duplicate content دارد. اما  باز نمی توانیم کلیه لینکهای سایت را بهتر بررسی و آنالیز کنیم .

 میخواهم سایتی را برای شما معرفی کنم  که در اسرع وقت کلیه مطالب سایت را برای شما  بررسی و انالیز نماید و مطالب و درصد  دابلیکت را در سایتتون با توجه به استاندارد های لازم  بهینه سازی  کنید این کار فقط ممکن است چند دقیقه وقت شما را بگیرد. پس لزوم بهینه سازی با توجه به ابزار های گو ناگون امری ضروری و تسریع در بهینه سازی سایتها خواهد بود.

http://www.siteliner.com/  با مراجعه به سایت  مذکور مشکلات دابکیت خود را در اسرع وقت می توانید حل نمایید.

مطالب دابلیکیت

مطالب دابلیکیت

بعد از قرار دادن سایت در  سایت لاینر شما می توانید مطالب کپی خود را با توحه به عکس بالا  و در صد مربوطه را چک نمایید. سایتهای مشابه  سایت لاینر زیاد هستند   اما از بهترین نوع برای بررسی کامل تمامی لینکهای موجود در سایت می باشد که شما می توانید بصورت رایگان از آن استفاده نمایید.

 

نوشته نحوه پیدا کردن مطالب کپی در سایت اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر