۱۳۹۵ دی ۹, پنجشنبه

دوره جامع سئو

دوره جامع آموزش سئو

آژانس خلاقیت وبسیما در بهمن ماه 94 اقدام به راه اندازی آکادمی سئو و برگزاری دوره آموزش سئو و تولید محتوا نمود، استقبال بالای مخاطبین و رضایت آنها از شرکت در این دوره، موجب طراحی دوره های آموزشی جدید و ارائه کارگاه های تخصصی در مباحث مرتبط با سئو شد. در پاییز 95  مجموعه دوره های تخصصی برای استارت آپ های فعال در شتاب دهنده آواتک برگزار شد که بالاترین سطح رضایت و کیفیت را بهمراه داشت.

سطح کیفی بالا و کاربردی بودن آموزش ها پایه گذارِ همکاری مشترک وبسیما، آواتک و زاویه برای برگزاری این دوره ها در سطحی وسیع تر و با رویکردی کاربردی تر از پیش شده است. نتیجه ی این همکاری برگزاری اولین دوره جامع سئو و تولید محتوا در زمستان 95 می باشد.

هر سه کارگاه در روزهای پنجشنبه و در آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار میشوند.

مباحث آموزشی در دوره جامع سئو

آموزش های ارائه شده برگرفته از 5 سال مطالعه، تحقیق و تجربه کاری تیم فنی و مدیریت وبسیما بوده و هم اکنون به صورت یک دوره جامع سئو که متشکل از 3 کارگاه یک روزه است ارائه میشود.

در پایان هر کارگاه فایل آموزشی و ویدئو دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

کارگاه آموزش سئو و تولید محتوا

کارگاه آموزش سئو و تولید محتوا

در این کارگاه استراتژی تولید و انتشار محتوا در 6 قدم به شما آموزش داده میشود که عبارتند از:

  1. آشنایی با مفاهیم حرفه ای سئو و الگوریتم انتخاب کلمات کلیدی
  2. بررسی میزان ارزش واقعی کلمات، رقابت پذیری آنها و آنالیز رقبا
  3. تعیین استراتژی محتوایی سایت و انتخاب صفحات لندینگ مناسب برای هر کلمه
  4. شناخت دقیق رفتار ربات های خزنده گوگل و الگوریتم های موثر بر تعیین موضوع و جایگاه صفحات در نتایج گوگل
  5. دستورالعمل کاربردی برای بکارگیری الگوریتم های گوگل، نحوه صحیح تهیه محتوا و فاکتورهای تاثیر گذار بر شناخت کلمه کلیدی صفحه توسط گوگل
  6. آموزش مسیر صحیح انتشار، اشتراک گذاری، پشتیبانی و بهبود جایگاه صفحات در اینترنت

برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره و مشاهده گزارش دوره های برگزار شده پیشین به صفحه دوره آموزش سئو در سایت وبسیما مراجعه نمایید.

کارگاه آموزش حرفه ای گوگل وبمستر

ابزار گوگل وبمستر مهمترین و معتبرترین ابزار موجود برای مدیریت وبسایت و بررسی وضعیت سلامت و عملکرد آن است. این ابزار مستقیما توسط گوگل راه اندازی شده و به شما امکان میدهد جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهید و یا نتایج کسب شده را تثبیت کنید. گوگل وبمستر در مدیریت و نگهداری سایت به ما کمک میکند تا:

  1. از دسترسی گوگل به محتوای سایت و صفحات مطمئن شویم
  2. محتوای جدید بر روی سایت را به گوگل معرفی کردن و او را از صفحات حذف شده سایت مطلع نماییم
  3. پس از تولید محتوا و انتشار مقالات جایگاه آن در نتایج گوگل و میزان جذب بازدیدکننده را تحت نظر بگیریم
  4. از بروز مشکلات احتمالی که موجب از دست رفتن جایگاه در نتایج گوگل میشود جلوگیری کنیم
  5. از وجود اسپم و بدافزار بر روی سایت خود آگاه شده و جلوی هکرها بایستیم

دوره جامع آموزش سئو

همچنین گوگل وبمستر به ما کمک میکند تا بدانیم موتور جستجو و کاربران چگونه به سایت ما دسترسی دارند، این کار به پاسخ دهی به سوالات زیر انجام میشود:

  1. با چه کلمات یا عباراتی در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشوید؟
  2. چه کلماتی بازدیدکننده بیشتری برای شما جذب میکنند؟
  3. آیا اطلاعات تماس شما، قیمت محصولات و اخبار و مقالات شما برای گوگل قابل درک بوده و در نتایج جستجو مشخص هستند؟
  4. چه سایت هایی به شما لینک داده اند؟
  5. آیا سایت شما استانداردهای بهینه سازی برای موبایل را رعایت کرده است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره و مشاهده گزارش دوره های برگزار شده پیشین به صفحه دوره آموزش حرفه ای گوگل وبمستر در سایت وبسیما مراجعه نمایید.

کارگاه آموزش سئو کلاه خاکستری

آموزش سئو به روش کلاه خاکستری

در این کارگاه یک روزه جدیدترین، عجیب ترین و تاثیرگذار ترین تکنیک های سئو کلاه خاکستری را به شما می آموزیم. تکنیک های ارائه شده در کارگاه آموزش سئو کلاه خاکستری منحصر به فرد و استثنایی بوده و اسرار فاش نشدنی برترین متخصصین سئو در سراسر جهان است. مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره عبارتند از:

  1. چطور از وبسایت های دولتی و دانشگاهی معتبر بک لینک رایگان بگیریم؟
  2. چطور از تکنیک راه اندازی شبکه خصوصی بک لینک بهره بگیریم؟
  3. بک لینک سازی صحیح از طریق شبکه های اجتماعی
  4. تکنیک های کاهش سریع رنک الکسا
  5. تکنیک های بازاریابی محتوایی پیشرفته

برای آشنایی بیشتر با مدرس دوره و کسب اطلاعات از مباحث مطرح شده در آن به صفحه دوره آموزش سئو کلاه خاکستری در سایت وبسیما مراجعه کنید.

دوره جامع سئو مناسب چه کسانی است؟

حضور و فعالیت در حوزه وب ابتدا با یک هدف، یعنی جذب مخاطب و بازدیدکننده آغاز میشود، سپس این کاربران میتوانند مهمترین منبع درآمدی وبسایت از روش های گوناگون مانند فروش محصولات، ارائه خدمات و یا تبلیغات باشند.

این دوره آموزشی برای همه سطوح کاری شامل کارشناس تولید محتوا، مدیر بخش محتوا، کارشناس مارکتینگ شرکت، مدیر بازاریابی دیجیتال و کارآفرین یا بنیان گذار استارت آپ یا شرکت مناسب است.

برای بهره بری بیشتر از این دوره ها بهتر است که تجربه فعالیت جدی در فضای وب و آشنایی با مفاهیم و اصول اولیه سئو و مدیریت سایت را داشته باشید.

فرصت های شغلی پس از دوره جامع سئو

اگر صاحب کسب و کار شخصی هستید و یا در مجموعه ای مشغول به کار هستید این دوره موجب ارتقای تجارت و جایگاه شما میشود اما اگر به دنبال فرصت های شغلی بهتر باشید دوره جامع سئو دریچه ای جدید پیش روی شما خواهد گشود.

با افزایش تراکنش مالی و درآمدهای موجود در بستر وب، شرکت های بسیاری شروع به سرمایه گذاری و فعالیت در آن کرده اند، شرکت هایی که بیش از هر چیز نیازمند نیروهای متخصص و کارآمد برای دستیابی به اهداف خود خواهند بود. استراتژی تولید محتوا و سئو یکی از مهمتری و پر بازده ترین روش ها برای پیشرفت و کسب درآمد این شرکت ها خواهد بود.

با یک مرور سریع بر آگهی های استخدام و سمت های شغلی افراد در شرکت های معتبر و بزرگ در می یابیم که عنوان هایی مانند “کارشناس تولید محتوا”، “کارشناس بازاریابی دیجیتال”، “کارشناس سئو”، “مدیر وبسایت” و مواردی از این دست بازار کار بسیار مناسبی پیدا کرده اند.

دانش کسب شده در دوره جامع سئو و گواهی اخذ شده از وبسیما و آواتک شما را بهترین گزینه برای استخدام در این سمت های شغلی خواهد کرد.

ثبت نام در اولین دوره جامع سئو

برای ثبت نام در اولین دوره جامع سئو به صفحه آن در سایت ایوند مراجعه کنید و یا بر روی لینک ثبت نام دوره جامع سئو کلیک نمایید.

نوشته دوره جامع سئو اولین بار در وبسیما پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر