۱۳۹۵ آذر ۲۲, دوشنبه

ویژگی International Targeting در سئو سایت

ویژگی International Targeting در سئو سایت چه تاثیری دارد؟

ویژگی International Targeting در سئو سایت نقش مهمی را ایفا می کند.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد و موثر که نقش مهمی در سئو سایت ایفا می کند ویژگی یا قابلیت International Targeting در وب مستر می باشد.

این ویژگی تاثیر بسیار مثبتی در هدایت افراد کشورهای مختلف به سایت شما دارد.در واقع شما از طریق این ویژگی مشخص می کنید که جستجوی سایت شمابرای کدام کشور امکان پذیر باشد.

همانطور که می دانید قابلیت جستجو از سایت شما برای کشورهای دیگر کاملا امری بی فایده است بنابراین بهترین کار این است که از طریق این قابلیت فقط کشور مورد نظر خود را برای این کار انتخاب کنید.

مهمترین کاربرد ویژگی International Targeting چیست؟

ممکن است که شما بخواهید بر روی سایتی کار کنید که این سایت به یک زبان خاصی مانند انگلیسی و یا روسی و… باشد.

در این هنگام یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید برای این سایت انجام دهید این است که در قسمت  International Targeting داخل وب مستر دقیقا همان کشوری را انتخاب کنید که سایت شما به زبان آن کشور نوشته شده است و قابلیت جستجوی آن سایت نیز فقط برای مردم همان کشور آزاد باشد.

به این ترتیب شما می توانید به شیوه ای کاملا نا محسوس به رتبه ی سایت خود در گوگل کمک کنید.

ویژگی International Targeting در بهبود سئو سایت توسط تیم سئوبرتر

تیم سئوبرتر همه روزه از طریق جستجو برای بهبود فعالیت های سئو سایت به دنبال روش های نوین هستند و همواره بهترین روش ها را برای انجام بهترین بهینه سازی سایت در نظر می گیرند.

شما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین بهینه سازی سایت همواره با در نظر گرفتن آخرین تغییرات توسط الگوریتم گوگل توسط تیم سئوبرتر شناسایی می شود و اقدامات لازم نیز برای انجام  با کیفیت ترین بهینه سازی مطابق با جدیدترین تغییرات در آن انجام میگیرد.

از جمله خدمات دیگر شرکت سئوبرتر طراحی سایت با استفاده از جدیدترین قالب های روز دنیا به شکل آماده و اختصاصی به بهترین شکل و با قیمت هایی مناسب می باشد.

نوشته ویژگی International Targeting در سئو سایت اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر