۱۳۹۵ بهمن ۳۰, شنبه

بهترین شرکت طراحی سایت ایران

بهترین شرکت طراحی سایت

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با هدف انتخاب بهترین های دنیای وب کشور در روز پنجشنبه مورخ 28 بهمن 1395 برگزار شد. در این رویداد آژانس خلاقیت وبسیما تندیس مقام اول جشنواره در سال 1395 را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت کسب نمود.

سال گذشته از میان وبسایت های طراحی شده توسط وبسیما، 7 کاندید در جشنواره وب و موبایل حضور داشتند که 3 سایت موفق به اخذ تندیس در گروه های خود شامل بلاگ سازمانی، مد و فشن و محیط زیست شدند. سه تندیس ارزشمند که جای تندیس بهترین شرکت طراحی سایت در میان آنها خالی بود.

امسال نیز حضور امضای وبسیما در طراحی و پیاده سازی وبسایت برندهای مطرح و یا نوپای ایرانی، سبب شد تا شرکتهای “هلو” در دسته “شرکت خصوصی”، “رفاه، مازلو و هایپرمی” در دسته “بلاگ سازمانی”، “خدمت یاب و زیور یاب” در دسته “نیازمندیهای استانی” و “فدراسیون والیبال ایران” در دسته “سایت های خبری ورزشی” به عنوان کاندیدهای جشنواره سال 1395 حضور داشته باشند.

در پایان جشنواره، سایت نرم افزار حسابداری هلو از طرف داوران و با رای مردمی برنده بهترین سایت شرکت های خصوصی و خدمت یاب بعنوان برترین سایت در دسته نیازمندی های استانی انتخاب شدند.

وبسیما نیز از نگاه داوران به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال 95 انتخاب گردید. داورانی که همگی از میان وبمستران و صاحبین کسب و کارهای اینترنتی بودند و همگی در این حوزه صاحب نظر و متخصص محسوب میشوند.

 

بهترین شرکت طراحی سایت

وبسیما چطور بهترین شرکت طراحی سایت ایران شد؟

وبسیما با پشتکاری 5 ساله ثابت کرد که در طراحی وبسایت، رویکردی خلاقانه و نو را پیش گرفته تا بتواند این مفهوم را به بهترین وجه خود در دنیای وب ایران پیاده کند. در این سالها سعی شده با بهره گیری از توان متخصصین و ایده پردازان وبسیما، در طراحی وبسایت و پاسخ به اعتماد مشتریان پیشگام باشیم که خوشبختانه دریافت بازخوردهای مثبت و رضایتمندی برندهای مذکور نشان از موفقیت ما در این زمینه دارد.

در این 5 سال که از فعالیت وبسیما میگذرد تلاش کردیم تا تنها ارائه دهنده خدمات و سرویس های طراحی وب نباشیم و به مرجعی قابل اتکا برای آموزش و اطلاع رسانی در حوزه کاری خود تبدیل شویم. هدفی که برای وبسیما هزینه های زمانی و انسانی بالایی داشته است ولی امروز به ما کمک کرده تا در ذهن مخاطبین خود بعنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شویم.

در این بخش گزیده ای فعالیت های وبسیما در 5 سال اخیر را مرور میکنیم.

انتشار بیش از 500 عنوان مقاله

تیم تولید و مدیریت محتوای وبلاگ وبسیما تمام تلاش خود را به کار بردند تا محتوایی با کیفیت و ارزشمند را پیشکش نگاه مخاطبانشان کنند. ارائه 500 مقاله تخصصی و پاسخ گویی به بیش از 10000 دیدگاه کاربران گواه این تلاش است.

ارائه 3 کتاب تخصصی و پربازدید

انتشار و چاپ 3 کتاب ارزشمند در زمینه سئو و بازاریابی که تعداد دریافت نسخه های دیجیتالی آنها به بیش از 100 هزار بار رسیده است.

این سه کتاب عبارتند از “کتاب آموزش سئو محتوا” “کتاب آموزش گوگل وبمستر” و ” کتاب بک لینک سازی جلد 1″.

انتشار مجله زرافه در حوزه بازاریابی

سال 94 با تهیه و تدوین مجله آنلاین و نام آشنای “زرافه” در حوزه بازاریابی و ارتقای کسب و کار همراه بود که پای وبسیما را به دورترین شهرها و روستاهای ایران باز کرد. زرافه بیش از 20 هزار دریافت به ازای هر نسخه داشته که نشان از استقبال کم نظیر مخاطبان این حوزه دارد.

راه اندازی آکادمی وبسیما

بهمن 94 آغاز رسمی فعالیت آکادمی بود که با تدوین 3 دوره آموزشی، دانش و تجربیات متخصصین ما در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفت. برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه تهران و با همکاری آواتک و زاویه در بهمن ماه 95 را میتوان اوج استقبال از آکادمی وبسیما دانست و که تعداد دوره های آموزشی وبسیما را به 5 افزایش داد.

 

همکاری با برندهای مطرح ایران و جهان

تخصص و نمودار صعودی پیشرفت وبسیما، اعتماد بزرگترین شرکت های ایرانی و خارجی را جلب کرده و مفتخریم که در این 5 سال، همکاری با برندهایی چون سامسونگ، فیلیپس، کاله ،هلو، تکدانه، رژین، هاکوپیان، هایپرمی، شاتل و… را در کارنامه خود ثبت کرده ایم. تلاش وبسیما همواره بر ارائه بهترین پاسخ به این اعتماد بوده که خوشبختانه تا امروز تمام همکاری‌ها رضایت 100درصدی دو طرف را به همراه داشته است.

نوشته بهترین شرکت طراحی سایت ایران اولین بار در وبسیما پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر