۱۳۹۶ اردیبهشت ۸, جمعه

دوره آموزش سئو و تولید محتوا

دوره آموزش عملی سئو و تولید محتوا

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا از ابتدا تا انتها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار یک محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما وجود دارد. عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند.

ولی به راستی سئو چیست؟ در یک مثال توضیح میدهیم:

فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خود (سئو سایت) به یک دندانپزشک متخصص (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک پس از معاینه کلی دهان و دندان شما و براساس وضعیت فعلی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:

  • جرم گیری دندان (استفاده از گوگل وبمستر تولز)
  • سفید کردن دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)
  • ارتودنسی (تعیین استراتژی محتوایی و ساختار کلی سایت)
  • پر کردن دندان (لینک سازی هدفمند)
  • کامپوزیت (استاندارد کردن کدهای سایت و استفاده از Schema)

هر یک از این فعالیت ها بر سلامت دهان و دندان شما (سئوی کلی سایت) موثر بوده و مستقیما توسط پزشک معالج انجام میشود ولی به این معنی نیست که دندان ها شما هرگز خراب نمیشوند یا دیگر نیازی به مراجعه مجدد به پزشک ندارید. البته ممکن است شما هرگز نیاز به مراجعه مجدد به دندانپزشک را احساس نکنید البته به شرطی که کلیه دستورات و آموزش های او را به درستی انجام دهید.

پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی تولید محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).

“هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این کار را انجام دهد احتمالا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد کرد! و یا در نهایت شما از این کار رضایت کافی را نخواهید داشت.”

در دوره آموزش عملی سئو محتوا می آموزیم که چگونه دندان های خود را مسواک بزنیم!

دوره آموزش سئو و تولید محتوا

در دوره آموزش عملی سئو می آموزیم

  1. شناسایی صحیح کلمات کلیدی ارزشمند
  2. بررسی میزان رقابت و ارزش سرمایه گذاری هر کلمه
  3. تعیین استراتژی محتوایی براساس موضوع سایت
  4. تعیین ساختار و اسکلت بندی سایت براساس هدف گذاری انجام شده
  5. درک صحیح از نگاه گوگل به صفحات وب و نحوه تعیین کلمه کلیدی در آن
  6. اصول نگارش محتوا براساس استانداردهای سئو
  7. مراحل انتشار و پشتیبانی از محتوای تولید شده
  8. چگونه بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟!

مهندس امین اسماعیلی

  • رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشکده فنی دانشگاه تهران
  • مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما
  • مشاور سئو برترین وبسایت ها در کشور کانادا
  • مشاور سئو معتبر ترین وبسایت ها و شرکت های ایران
  • نویسنده بیش از ۱۰۰ مقاله معتبر در زمینه سئو و بهینه سازی
  • طراح و برنامه نویس بین المللی روبات های نرم افزاری

برگزاری اولین دوره آموزش سئو 2016

اولین دوره کارگاه یکروزه آموزش سئو در سال 2016 و تولید محتوا در تاریخ 30 بهمن 1394 و با 16 شرکت کننده برگزار شد. در این دوره رویکرد جدید گوگل به کلمات کلیدی و مفهوم گرایی منطقی ربات ها را بررسی کردیم، سپس با ارائه راهکارهای عملی آموختیم که متون خود را چگونه بازنویسی کنیم.

با استراتژی های محتوایی آشنا شدیم و آموختیم که هدف گذاری های خود را بر روی چه صفحاتی از سایت متمرکز کنیم. در نهایت با معرفی تکنیک های مختلف دریافتیم که میتوان بالاتر از رتبه یک گوگل هم بود!

در پایان دوره و پس از اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان عکسی به یادگار گرفتیم.

دوره آموزش سئو

نظرات هنرجویان دوره اول سئو

قرار شد شرکت کنندگان نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه همین صفحه یا از طریق ایمیل به دست ما برسانند. هرکدام که به دست ما برسد در این صفحه قرار خواهیم داد.

جناب آقای میثم حکمت که در زمینه خدمات کامپیوتر و شبکه فعالیت میکنند پس از حضور در این دوره نظر خود را اینچنین بیان کردند.

کلاس بسیار پر محتوایی بود و دید من رو در برخی موارد تغییر داد. همین موضوع باعث شد درخواست سرفصل و جلسات بیشتر و تخصصی تر در زمینه سئو داشته باشم.

در ادامه انرژی مضاعفی از نظر آقای حکم گرفتیم جایی که گفته اند:

لازم دونستم با موبایل و در مسیر برگشت، هرچه زودتر مراتب تشکر خودم رو به اطلاع شما برسونم

برگزاری دومین دوره آموزش سئو و تولید محتوا در دانشگاه شریف

ستاک برنامه ای برخاسته از مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف است که برای پرورش ایده های خلاقانه دانشجویان و نخبگان این دانشگاه و در آینده ی نزدیک برای سایر دانشگاه ها، در حال فعالیت است. با توجه به دعوت انجام گرفته از طرف ستاک دوره دوم بصورت اختصاصی برای استارت آپ های تحت پوشش این مجموعه و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. با توجه به نگاه مهندسی و دقیق دانشجویان این دوره بسیار پرطراوت و چالشی برگزار شد که با سوالات بسیاری همراه گردید.

دوره آموزش سئو در دانشگاه شریف

 دوره سوم، تجربه ای جدید و مثبت

دوره سوم در تاریخ 31 اردیبهشت 1395 از ساعت 14 تا 18:30 برگزار شد. در این دوره 14 نفر شرکت داشتند که هرکدام با رویکرد و پیشینه متفاوتی در دوره آموزش سئو شرکت کرده بودند. حضور بانوان در دوره های آموزش سئو نشان دهنده پتانسیل های بالای این زمینه در راستای کارآفرینی است. امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد توجه بیشتر شرکت ها و سایت های فعال اینترنتی در زمینه تولید محتوا و سئو در داخل شرکت باشیم که این زمینه کاری بیش از پیش موجب درآمدزایی و اشتغال زایی در شرکت گردد.

آقای میثم جبلی به عنوان یکی از شرکت کنندگان دوره سوم آموزش سئو در مورد حضور خود در این جلسه گفته است:

مطالب به صورت دسته بندی شده بود که تو کیفیت ارائه تاثیر داشت ، ممنون از شما ، برای من مفید بود.

در میان شرکت کنندگان دوره مدیر یک شرکت تبلیغاتی، مدیر یک سایت شخصی، کارآموز شرکت طراحی سایت، دانشجوی علاقه مند، مسئول محتوای یک سایت خبری و کارمند بخش محتوای یک فروشگاه اینترنتی حضور داشتند که موجب شدند تنوع موضوعات و سوالات در کلاس بالا رفته و چالش های متفاوتی مورد بحث قرار گیرد. در پایان دوره عکسی به یادگار گرفتیم که مهمترن نکته برای ما در این تصویر، لبخند رضایت شرکت کنندگان بود.

دوره سوم کارگاه آموزش سئو

چهارمین کارگاه از دوره های آموزشی SEO

با گذشت نزدیک به دو ماه از دوره سوم و با پایان ماه مبارک رمضان در روز پنجشنبه به تاریخ 31 تیر 95 چهارمین دوره آموزش سئو را برگزار نمودیم. در این کارگاه 14 نفر شرکت کردند که در میان آنها افراد و انگیزه های گوناگونی به چشم میخورد، مسئول محتوای یک برند پوشاک معروف، مدیر یک سایت دانلود موفق، مدیر یک آژانس هواپیمایی، یک علاقه مند و کنجکاو در زمینه سئو و …
همچون دوره های گذشته با پایان جلسه 5 ساعته، چهره شرکت کنندگان همچنان سرحال و راضی بنظر میرسید که با گفتگوی پایانی با آنها متوجه رضایت آنها از دوره چهارم سئو شدیم. در پایان عکسی به یادگار گرفتیم و منتظر داستان موفقیت آنها و نظرات سازنده شان برای بهبود روند آموزش این دوره خواهیم بود.

دوره های آموزشی seo

آقای معمارپور یکی از شرکت کنندگان در دوره چهارم هستند که با هدف ارتقای تجارت شخصی خود و جذب مشتری بیشتر از طریق اینترنت در این کلاس شرکت کردند. در ادامه نظر ایشان در مورد کارگاه آموزش سئو که در بخش ارسال دیدگاه همین صفحه وجود دارد را مشاهده میکنید.

انصافا دوره کاملی و بی نقصی بود من با حدود 10 تا سوال اومدم و با 0 سوال بی پاسخ برگشتم. کلی هم اطلاعات جدید یاد گرفتم. سیلابس عالی چیده شده بود و استاد مسلط و صبور. مدرک هم که فوق العاده خلاقانه و جالب طراحی شده بود.
حتما منتظر دوره های بعدی هم هستم.

دوره پنجم کارگاه سئو و باز هم دوستانی تازه

دوره پنجم یک تفاوت مهم با دوره های پیشین داشت زیرا بصورت نیمه خصوصی و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. این دوره در روز پنجشنبه به تاریخ 25 شهریور 1395 از ساعت 10 الی 14 برگزار گردید و 8 نفر در آن شرکت کردند. همچون دوره های گذشته پس از پایان جلسه به پرسش و پاسخ و گفتگو نشسته و دوستان جدیدی در زمینه های کاری گوناگون یافتیم. در پایان نیز عکسی به یادگار گرفتیم.

جناب آقای مهدی شاه حسینی به عنوان یکی از شرکت کنندگان دوره پنجم میگوید:

سلام، آقای اسماعیلی از شما و همکارانتون به خاطر برگزاری این دوره آموزشی بسیار ارزشمند تشکر میکنم. برنامه ای که برای آموزش تدوین کرده بودید بسیار دقیق و پرمحتوا بود بطوریکه پس از پایان کلاس تقریبا هیچ سوالی بدون پاسخ باقی نمونده بود.

آموزش سئو و بازاریابی محتوا

شش دوره موفق، شش تجربه شیرین

ششمین دوره کارگاه یک روزه سئو در روز پنجشنبه 29 مهر 1395 و از ساعت 10 صبح الی 13:30 برگزار گردید. این دوره همانند دوره های قبل با لبخند رضایت و سوالات حرفه ای شرکت کنندگان پایان یافت. نکته بسیار مهم در پایان هر یک از این دوره ها سطح سوالات شرکت کنندگان است که به خوبی نشان دهنده درک سریع مفاهیم و شناخت کلی موضوعات می باشد.

آموزش سئو حرفه ای

آواتک، میزبان هفتمین دوره آموزش سئو

دوره هفتم به میزبانی آواتک، در تاریخ 19 آبان 95 و از ساعت 6 الی 10 شب و در محل این شرکت برگزار شد، در این دوره شرکت کنندگان همگی از استارت آپ های تحت پوشش آواتک بودند که هم اکنون مراحل شتاب دهی خود را پشت سر میگذارند.

شتاب دهنده آواتک میزبان دوره سئو وبسیما

همانطور که میدانید تمام استارت آپ های تحت پوشش آواتک مبتنی بر بستر وب و اپ موبایل هستند. همین موضوع موجب شده بود تا شرکت کنندگان این دوره با دانش تخصصی بالا و ارتباط مستقیم روزانه با مسائل مربوط به سئو به این کلاس وارد شوند. پرسش و پاسخ های صورت گرفته بسیار کاربردی بوده و حضور شرکت کنندگان تا آن ساعت از شب نشان دهنده علاقه ایشان به مباحث مطرح شده بود.

هایپرکا یک سوپر مارکت آنلاین با ایده ای نو و البته کاربردی است. در این سایت هیچ محصولی مستقیم فروخته نمیشود، بلکه از نزدیک ترین هایپرمارکت تهیه شده و برای شما ارسال میشود. سیامک رمضانی از اعضای تیم استارتاپ هایپرکا درباره دوره سئو اینچنین گفته است:

من یکی از اعضای تیم هایپرکا هستم، تو دوره هفتم که تو آواتک برگزار شده شرکت کردم واقعا عالی بود، بی صبرانه منتظر دوره های تکمیلی هستم که قرار طی روزهای آتی برگزار شه، به همه دوستانی که تو شرکت کردن در این دوره شک دارن پیشنهاد میدم شک و تردید کنار بذارن و شرکت کنن.

دوره آموزش سئو در شتاب دهی آواتک

دوره هشتم آموزش سئو برگزار شد

هشتمین دوره آموزش سئو در تاریخ دوم دی ماه 1395 و از ساعت 10 صبح الی 14 و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. در پایان دوره فیلم آموزش سئو و فایل پرزنت در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. در پایان نیز عکسی به یادگار با شرکت کنندگان دوره ثبت کردیم.

آقای علیرضا مصلحی که یکی از شرکت کنندگان این دوره آموزش سئو بودند و مدیریت یک سایت در زمینه فیلم و سینما به نام منظوم را برعهده دارند در مورد تجربه خود از حضور در این دوره این چنین گفتند:

من در دوره هشتم این کلاس آموزشی شرکت کردم، اگر قراره که از طریق بازاریابی محتوا برای سایت تون مخاطب جذب کنید این دوره رو پیشنهاد میکنم به همه دوستان. بهتره که البته یک آشنایی اولیه با مفاهیم سئو و همچنین گوگل وبمستر داشته باشید تا بتونید حداکثر استفاده رو ببرید. ممنون از آقای اسماعیلی به خاطر ارائه خوب شون.

آقای فرزاد حقیقت از دیگر شرکت کنندگان دوره هشتم آموزش سئو بودند که از طرف وبسایت easypaz که در زمینه آموزش آشپزی فعال است در این کارگاه شرکت کردند. فرزاد در مورد تجربه حضور در این دوره گفته:

یکی از مفیدترین دوره هایی بوده که در زمینه سئو شرکت کردم. در مدت زمانی کوتاه مهمترین نکته های مرتبط و سر نخ های لازم به شرکت کنندگان داده میشه که می تونن بلافاصله به محض اتمام کلاس ازشون استفاده کنن و نتیجش رو ببینند.

آموزش سئو حضوری

دوره نهم آموزش سئو

این دوره در تاریخ 30 دی ماه 1395، در قالب دوره جامع سئو و با همکاری شتاب دهنده آواتک در محل دانشگاه تهران برگزار گردید. شرکت کنندگان این دوره مجموعه ای از فعالان و متخصصین وب فارسی به همراه تعدادی از همراهان جدید آواتک در آواکمپ و شتاب دهی بودند. با حضور 30 شرکت کننده میتوان دوره نهم را تجربه ای کاملا متفاوت از آموزش سئو دانست.

جناب آقای واحدی از شرکت مینادنت که در زمینه نرم افزارها دندانپزشکی فعال است، در کارگاه آموزش سئو شرکت کرده و نظر خود را اینچنین بیان کردند:

با تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیارم گذاشتید، ذهن من نصبت به خیلی از موضوعات باز شد.

سرکار خانم مهتاب خسروشاهی بعنوان نماینده شرکت آویژه در دوره سئو گفتند:

این دوره برای من پیکج بسیار مفیدی بود: طبقه‌بندی هوشمندانه‌ی مطالب، مثال‌های کاربردی، و همچنین ارائه‌ی قوی محتوا توسط استاد اسماعیلی!

آقای محسن از سایت درمانکده پیشنهاداتی برای بهبود دوره آموزش سئو ارائه دادند:

سلام
دوره خیلی خوبی بود و من بعد از تجربه متوسطی که توی seo داشتم خیلی مطالب خوبی یاد گرفتم
بزرگترین نقطه قوت عملی بودن نکات دوره و اینکه خود مدرس تجربه کاری داشت نه مثل خیلی دوره ها که فقط ترجمه و گردآوری هستش و خود مدرس بدون تجربه!
نقطه پیشرفت هم این میتونه باشه که هزینه دوره به شدت بالاست و اینکه کیس استادی باشه خیلی بهتره

با توجه به تخصص شرکت کنندگان دوره در زمینه کاری خود و آشنایی نسبتا بالا با مباحث سئو، پرسش و پاسخ های مطرح شده در این جلسه عموما رنگ و بوی تخصصی داشته و موضوعات قابل توجهی را شامل میشد، در پایان عکسی به یادگار گرفتیم.

آموزش سئو بصورت حرفه ای

ثبت نام دوره دهم آموزش سئو آغاز شد

 

دهمین دوره آموزش سئو و تولید محتوا در واقع اولین دوره در سال 96 برای این کارگاه خواهد بود. همچون دوره های پیشین استانداردهای سئو، تکنیک های تعیین استراتژی محتوایی و هدف گذاری روی کلمات کلیدی بصورت کامل آموزش داده میشوند. این دوره در تاریخ 15 اردیبهشت 96 از ساعت 10 الی 14 و در محل شرکت وبسیما برگزار میشود.

در پایان دوره فیلم کارگاه به همراه فایل پرزنتیشن و گواهی حضور در دوره به شرکت کنندگان ارائه میگردد.

برای ثبت نام در دهمین کارگاه آموزش سئو از طریق لینک ثبت نام در سایت ایوند یا فرم موجود در همین صفحه اقدام نمایید.

آموزش خصوصی سئو برای شرکت ها و موسسات

بسیاری از شرکت ها و موسسات فعال در حوزه وب، طراحی و سئو نیازمند آموزش کارکنان و مدیران خود هستند. برای افزایش سطح کیفی و ارائه محتوای آموزشی منطبق بر زمینه کاری و نیازهای شرکت شما، وبسیما آمادگی برگزاری دوره ها به صورت خصوصی و در محل شرکت شما را خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره 22019286، سرکار خانم زرین تماس بگیرید.

نوشته دوره آموزش سئو و تولید محتوا اولین بار در وبسیما پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر