۱۳۹۶ مرداد ۲۱, شنبه

سئو چیست و چرا به آن نیازمندیم 

بهینه سازی سایت سئو برتر

سئو چیست و چرا به آن نیازمندیم

 

سئو یا بهینه سازی وب سایت به مانند یک سایبان است که که همه روشهای بازدید وبسایت ها در موتور های جست و جو گر را تحت پوشش خود قرار می دهد .

این روشهای گوناگون از تکنیک های فنی که در پشت صحنه سایت خودتان آنها  را به کاربرده اید استفاده می کنند .به عبارتی تمام آن روشهای که به عنوان تبلیغات برای افزایش بازدید سایت خود استفاده می کنید در بهینه سازی و سئوی سایت موثر است.

در این زمینه نتایج جست و جوهای موتور های جست و جوگر را به عنوان هدف اصلی خود در نظر می گیریم .

هنگامی که از بازدید و دیدن سایت صحبت می شود منظور این است که در جست و جوهای یونیک توسط موتور های جست و جوگر وب سایت شما در کدام صفحه و لینک نمایش داده گذارده می شود.

سئو چیست و چرا به آن نیازمندیم 

سئو چیست و چرا به آن نیازمندیم

اما  بهینه سازی سایت  تا چه اندازه ای اهمیت دارد و آیا یک نیاز جدی است ؟

ساخت یک وب سایت معتبر و قوی کمک خواهد کرد که موتورهای جست و جوگر آن  را به عنوان منبعی مفید و معتبر برای کاربران درنظر بگیرند و اگر بازدیدکنندگان در بازدید اول از سایت تجربه خوبی کسب کنند  بی تردید این تجربه خوب آنها را تشویق می کند که بازدید های مکرر بعدی را از وب سایت شما  داشته باشند .

طبق آمارها از تمام ترافیکی که موتورهای جست و جوگر دریافت می کنند گوگل 90درصد کل این ترافیک را به خود تخصیص داده است بنابراین نیاز به حضور در نتایج جست و جو های گوگل بسیار پراهمیت و ضروری است .

این نشان میدهد که اغلب بهینه سازی ها و تکنیک های سئو برپایه الگوریتم های گوگل صورت می گیرد و صاحبان وبسایت ها بیشتر مایل به روئیت وب سایت خود در نتایج جست و جو های گوگل می باشند.

 

نوشته سئو چیست و چرا به آن نیازمندیم  اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر