۱۳۹۶ مرداد ۱۴, شنبه

کنسول جستجوی جدید گوگل

بهینه سازی سایت سئو برتر

کنسول جستجوی جدید گوگل

google search console seobartar.com

کنسول جستجوی جدید گوگل چیست؟

کنسول جستجوی جدید گوگل (The new Search Console) ::: نیم نگاهی به دو ویژگی آزمایشی کنسول جستجوی جدید گوگل

کنسول جستجو در آغاز کارش تنها با 4 گزارش در بیش از یک دهه پیش راه اندازی شد.

امروز این محصول شامل بیش از دوجین گزارش و ابزار های در برگیرنده AMP، داده های ساخت یافته (rich snippets)، ابزار های تست و بررسی آنلاین است که همگی در جهت کمک به بهبود عملکرد وب سایت های شما در جستجوی گوگل طراحی شده اند.

حال ما تصمیم به شروع یک طراحی گسترده جهت ارائه خدمات بهتر برای شما که کاربران ما هستید، گرفته ایم.

ویژگی های کنسول جستجوی جدید گوگل

امکان درک عمیق تر: ما در حال حاضر جهت یافتن و رفع خطا های کد، مشکلات و موضوعات مشترک “علت ریشه ای” را شناسایی و دسته بندی کرده ایم. جهت سهولت در مشاهده رفع یا عدم رفع خطا ها، این موضوعات در Task های مشابه سازماندهی می شوند (مشابه سیتم های ردیابی خطا). خواه گوگل اصلاحات شما را شناسایی کرده باشد و روند پردازش مجدد صفحات آسیب دیده را دنبال کرده باشد یا خیر.

پشتیبانی بهتر از گردش کار سازمانی شما: همچنانکه گفتگویی با بسیاری از سازمان ها داشتیم، متوجه شدیم که معمولا افراد متعددی در پیاده سازی، تشخیص و رفع خطا ها و مسائل درگیر هستند. بهمین دلیل است که ما به معرفی قابلیتی می پردازیم که امکان انتخاب یک آیتم و اشتراک گذاری آن در گروه های شما را دارد، می پردازیم. مانند توسعه دهندگان که به کد های مورد نظر خود بازگشت داده می شوند.

چرخه های بازخورد سریع بین شما و گوگل: ما مکانیزمی ایجاد کرده ایم تا بتوانید اصلاحات خود را بسرعت تکرار کنید، و در انتظار کراول مجدد گوگل به سایتتان جهت تایید رفع خطا ها نباشید. بلکه تست های نقطه ای رفع خطا را فراهم می کنیم که بصورت اتوماتیک سرعت خزیدن را جهت تایید رفع خطا ها، افزایش می دهد. بهمین ترتیب، ابزار تست که در برگیرنده کد های اسنیپت و پیش نمایش جستجو هستند. بنابراین می توانید به سرعت متوجه مشکلات خود شده و از رفع کامل آنها اطمینان حاصل کرده و نحوه نمایش صفحات در نتایج جستجو را بطور کامل مشاهده کنید.

در چند هفته آینده، ما دو ویژگی عالی BETA در کنسول جستجوی جدید را به مجموعه محدودی از کاربران عرضه می کنیم. گزارش ایندکس و چرخه اصلاح پروژه AMP (Accelerated Mobile Pages Project)

گزارش ایندکس جدید، تعداد صفحات ایندکس شده و علت عدم ایندکس شدن برخی صفحات همراه با صفحات نمونه و نکاتی در چگونگی رفع خطا های ایندکس را شامل می شود. همچنین یک نقشه سایت sitemap ساده، با قابلیت فیلتر کردن تمام داده های ایندکس برای هر یک از نقشه های ارائه شده.

نگاهی به گزارش میدان پوشش ایندکس جدید:

New Search Console index SEOBARTAR.COM

New Search Console index SEOBARTAR.COM

جریان اصلاح جدید AMP

آزمایش اصلاح جدید AMP با گزارشی از مسائل مربوط به AMP آغاز می شود. این گزارش نشان می دهد که مسائل مربوط به AMP فعلی که بر روی سایت شما تاثیر می گذارند، در دسته خطا های اساسی طبقه بندی شده اند. استخراج اطلاعات با جزئیات بیشتر، حاوی صفحات نمونه تحت تاثیر قرار گرفته است. پس از رفع خطاهای اساسی، بر روی دکمه جهت تایید اصلاح مشکل کلیک کنید، و صفحاتی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند را بازنویسی یا Crawl مجدد کنید. گوگل شما را از روند بازخوانی مجدد مطلع کرده و هنگامی که اصلاحات معتبر بودند، گزارش را بروزرسانی می کند.

New Search Console AMP error report SEOBARTAR.COM

New Search Console AMP error report SEOBARTAR.COM

همچنانکه ما شروع به آزمایش این ویژگی های جدید می کنیم، برخی کاربران در طی هفته های آتی برای طراحی مجدد معرفی خواهند شد.

ارسال شده توسط جان مولر و تیم کنسول جستجو

نوشته کنسول جستجوی جدید گوگل اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر