۱۳۹۶ مرداد ۲۶, پنجشنبه

سایت مپ چیست و تاثیر آن بر سئو سایت

بهینه سازی سایت سئو برتر

سایت مپ چیست و تاثیر آن بر سئو سایت

اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای سایت مپ در نظر بگیریم گفته می شود که در واقع سایت مپ یک فایل است که شما از طریق آن صفحاتی که در وب سایت خود وجود دارد و یا ایجاد کرده اید را به گوگل معرفی می کنید.سایت مپ یکی از مهمترین و موثرترین نکات در سئو سایت محسوب می شود که در واقع ساختار صفحات شما را در اختیار گوگل قرار می دهد و همچنین به گوگل این اجازه را می دهد که به صفحات سایت شما دسترسی داشته باشد و از این طریق گوگل بهتر می تواند در صفحات سایت شما کنکاو کند و اصطلاحا عملیات کرول را انجام دهد.

سایت مپ چیست و تاثیر آن بر سئو سایت

در چه صورتی حتما باید از سایت مپ برای سایت خود استفاده کنیم؟

اگر وب سایت شما دارای حجم عظیمی از محتویات و اطلاعات می باشد حتما باید از سایت مپ در آن استفاده شود به خصوص زمانی که این امکان وجود داشته باشد که این اطلاعات با یکدیگر ارتباط ندارند.

زمانی است که شما در سایت خود تعداد زیادی فایل مدیا داشته باشید و این فایل ها در سایت شما تاثیر داشته باشند.در این هنگام بهتر است که از سایت مپ استفاده کنید.

هنگامی که سایت شما به تازگی طراحی شده است و بر روی بهینه سازی وب سایت شما فعالیت زیادی انجام نشده است به طور مثال هنوز برای سایت بک لینک نگرفته اید.

زمانی که سایت شما یک سایت رسمی و بزرگ می باشد و ما میخواهیم تمامی صفحات سایت خود را چه صفحات جدید و چه صفحات قدیمی تر را به گوگل معرفی کنیم.

سایت مپ ها به 2 گروه تقسیم می شوند

سایت مپ هایی از نو XML

سایت مپ هایی از نو HTML

تفاوت این دو مدل سایت مپ در این است که سایت مپ XML برای شناسایی صفحات سایت برای گوگل می باشند و سایت مپ هایی از نوع HTML مخصوص کاربران می باشد و مهمترین کاربرد آن مخصوص بازدیدکنندگان سایت می باشد که در سایت به دنبال یک موضوع خاص می گردند.

 

تیم متخصص سئوبرتر با دانش کافی در مورد تمام موارد قابل اجرا در مورد سئو به خصوص سایت مپ و الگوریتم های جستجوی گوگل با کیفیت ترین بهینه سازی و سئو سایت را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

سئو سایت خود را به یکی از برترین شرکت های سئو ایران واگذار نمایید و نتیجه ی آن را در زمانی کوتاه مشاهده کنید.

نوشته سایت مپ چیست و تاثیر آن بر سئو سایت اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر