۱۳۹۵ مهر ۱۶, جمعه

طراحی سایت حرفه ای

از آنجاییکه طراحی سایت حرفه ای مبحثی تجربی  همراه با دانش بازار یابی و گرافیکی است بنابراین تنها چند شرکت می تواند در  ایران ادعای طراحی سایت حرفه ای را داشته باشد. شرکتهایی که بهینه سازی سایت را به نحو احسن انجام می دهند و توانایی رقابت و بازار یابی از طریق سایت را به درستی با نمونه کارهای فراوان انجام داده اند. مبحث طراحی حرفه ای سایت مبحثی نیست که هر طراح سایت وارد  آن بشود و ادعای طراح حرفه ای را داشته باشد.
طراحی حرفه ای سایت یعنی مجموعه اقداماتی که برنامه نویس- گرافیست حرفه ای و از همه مهمتر یک بهینه ساز حرفه ای بر ای طراحی سایت حرفه ای برنامه و هدف مشخص داشته باشند و شروع به طراحی سایت نمایند. شایان ذکر است که تیم حرفه ای  طراحی و تیم حرفه ای بهینه سازی سایت  سئو برتر با بهره گیری از دانش فنی روز و متد ها و الگوریتمهای استاندارد گوگل همراه با مد روز طراحی سایت اقدام به سفارش پروژه طراحی سایت نموده و رضایت کامل کارفرمایان را تا این لحظه بدرستی  جلب کرده است.

طراحی سایت حرفه ای و نحوه  عمل کرد تیمی:

طراحی سایت با درخواست و قرار داد طراحی شروع و با مشاوره و جلسات متعدد اقدام به لیست کردن از درخواست مشتری  می انجامد. و با هماهنگی گرافیست و برنامه نویس شروع می گردد. و با نظارت سئو کار حرفه ای تیم قالب سایت بصورت حرفه ای طراحی و بهینه سازی می گردد. بعد از  طراحی سایت  نوبت به بهینه ساز سایت می رسد که تولید محتوای اورجینال از وظایف  بهینه ساز خواهد بود و  سایت در مدت  حداق ۵ الی ۶ ماه بصورت یک سایت پویا در اختیار کار فرما قرار  داده می شود. طوری که  سایت  طراحی شده نیاز کارفرما و کاربران را به یک اندازه تامین و در آمد مالی و مشتری را به همراه خواهد  داشت. هزینه طراحی یک سایت حرفه ای معمولا  تا ۱۰ برابر یک سایت معمولی با دیزاین معمولی است.اما شخصیت و اعتبار  فوقالعاده و تاثیر گذاری در فضای مجازی خواهد داشت هم از نظر جذب مخاطب و یا مشتری و هم از نحوه حیث درامد  و وجهه یک شرکت با سایت هم در  بازار امروز سنجیده می شود. مثل سایت های فروشگاهی معتبر در کشور ما یا سایت های ورزشی و اجتماعی  و خبری که درامد های بسیار بالایی دارند.

نوشته طراحی سایت حرفه ای اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر