۱۳۹۵ مهر ۱۲, دوشنبه

طراحی سایت فست فود

 به نظر می آید  زمانی که از  طراحی سایت  فست فود و یا طراحی سایت کافی  شاپ صحبت می کنیم بسیاری بر این باورند که سایت فروشگاهی طراحی نمایند در حالی که کسی از یک رستوران بصورت انلاین ممکن هست که اصلا خریداری  نکند. اما زمان ان رسیده است برای  یافتن  مشتری بیشتر و  معروف شدن باید کاری کرد. همچنین برای تبلیغ رستوران  یا  فست فود کسی در کشور ما تبیلغات تلویزیونی نمی کند.

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فست فود

 چرا طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت فست فود ؟

۱- مردم دیگر  با تبلیغات دهن به دهن  دور  یک رستوران قدیمی نمی روند. تبلیغات زمان قدیم به سر آمده است. و افراد بیشتر دنبال دور همی هستند تا بتوانند ساعاتی خوش و بون دغدغه در کنار یکدیگر داشته باشند و حتی قرار های  امروزی ها با تلگرام و از طریق اینترنت ثبت و اطلاع داده می شود. مثال : برای  ادس دادن هم از طریق نرم افزار های موبایلی و یا آدرس مکان رستوران هم با لینک به یکدیگر  مخابره می گردد و یا اشتراک گذاشته م شود.

۲- بیشتر از ۸۰ درصد مردم ایران در شهرها و حتی  روستاها ساعت های زیادی را در اینترنت مشغول هستند حتی برای تفریح.و یا مسافرت در جایی از کشور همیشه دنبال یک رستوران و یا اغذیه فروشی و دنبال اطلاعات مهم از یک شهر  را از طریق جستجو و سایت ها دنبال می کنند. در چنین شرایطی داشتن یک سایت رسا و کاربر پسند بهترین استراتژی ممکن برای رهایی از کسادی بازار و پیشرفت ارتقای شغلی است.

۳- شرایط زندگی امروزی برای توسعه  کسب و کار ایجاب می نماید ما حداقل برای معرفی کالا ، خدمات،و یا هر کار و شغل دیگری  در اسرع وقت یک سایت داشته باشیم. بیشتر رستوران ها هزینه های گزافی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه در نبش چهارراه ها و مناطق پر رفت و آمد پرداخت می نمایند غافل از اینکه با پرداخت هزینه ای معادل حداکثر یک بیستم  ان میتوانند در آمدی معادل ۲۰ برابر کسب نمایند.

۴- آیا شما نمی خواهید رستوران نبش و بکر ایران باشید مسلما می خواهید . پس  طراحی سایت خودتان را همین امروز با ما مشاوره نمایید. تا در رقابت با دیگر رستورانها و اغذیه فروش ها عقب نمانید.آدرس سایت خود  را در گوگل ثبت نمایید و اعتبار بیزنس خود را چندین برابر نمایید.

۵- شما می توانید برند خود را با شعبات مختلف  همراه با آدرس محل و شعبات رستورانتان در  سایت قرار دهید. با موبایل تلفن، تلگرام و هر اطلاعاتی که بخواهید میتوانید بهترین و نزدیکترین شعبه خود را به افراد معرفی نمایید. تا مشتریهاتون از طریق موبایل خدشان بتوانند سریع موقعیت یابی کرده و یا تماس بگیرند.

۶- هزاران امکانات در سایت می توان قرار داد مثل نظر سنجی ، قرعه کشی، پیشنهادات  در اعلام منو غذا، لحظه سرو و یا پیشنهادات مختلف و همچنین ایده های فکر ی را از زبان مشتریانتان در سایت بگیرید تا بتوانید خدمات بهتری ارائه بدید و به نظر مشتریانتان اهمیت بدید و ارتباط موثر وقوی  با مشتریانتان پیدا کنید.

۷- برای رزرو انلاین می توان از  طراحی سایت رستوران نهایت استفاده را برد  زیرا  با یک موبایل و اینترنت معمولی می توان هم رزرو کرد و هم پول رزرو را خریداری نمود.  ساعت رزرو. شماره میز، و هر نوع اطلاعاتی را میتوان در سایت قرار داد تا افراد بتوانند خدمات با کیفیت تر و سریع تری دریافت نمایند. هیچ کس از خدمات با کیفیت ضرر نمی کند.طراحی سایت اغذیه فروش و یا رستوران بیشتر از فروشگاههای اینترنتی اهمیت  دارند.

 اینها تنها بخش کوچکی از دلایلی است که میتوانید برای رستوران خود سایت طراحی نمایید. و ایده های خود را در طراحی سایت فست فود با ما در میان بگذارید تا کیفیت خدمات و سرویس دهی مناسبی اشته باشید

نوشته طراحی سایت فست فود اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر