۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

کارت ویزیت آنلاین چیست؟

کارت ویزیت آنلاین

یکی از مشکلاتی که کارت‌های ویزیت چاپی در مقایسه با کارت ویزیت آنلاین دارند، محدودیت‌هایی است که در نمایش و انتقال اطلاعات درباره شرکت یا شخص صاحب کارت با آن مواجه هستند. از طرفی افزایش حجم اطلاعات ارائه شده در کارت‌های ویزیت، باعث کاهش زیبایی و لوکس بودن آن می شود. مشکل دیگری که در این کارت‌های ویزیت وجود دارد، شکافی است که بین محتوای چاپی و رسانه‌های آنلاین وجود دارد.

علاوه بر این موارد، گم شدن کارت‌های ویزیت چاپی و عدم دسترسی به اطلاعات آن چالشی است که بسیاری از ما با آن درگیر بوده ایم. بسیاری از افراد نیز به دلیل سختی نگه داری از کارت‌های ویزیت آن‌ها را برای مدت زیادی نگه نمی‌دارند. با استفاده از کارت ویزیت آنلاین می توان در راستای حفظ محیط زیست و حفاظت از جنگل ها و جلوگیری از قطع درختان نیز قدم مهمی برداشت.

۹۳ ٪ کاغذها از چوب درختان تهیه می شود که باعث قطع بیش از ۶ میلیارد درخت می شود. با کنار گذاشتن کارت های ویزیت می توان قطع درختان را کاهش داد.

سرویس جدید آژانس خلاقیت وبسیما به نام کاوان، اولین ارائه دهنده سرویس کارت ویزیت آنلاین مبتنی بر کدهای QR در ایران می باشد که این مشکلات را حل کرده است. شما می توانید همین حالا با کلیک بر این متن کارت ویزیت آنلاین خود را ایجاد کنید.

QR code مخفف عبارت “Quick Response Code” به معنی کد پاسخ سریع می‌باشد. کد پاسخ سریع یا QR Code یک بارکد ماتریسی (یا بارکد دوبُعدی) است که می‌توان آن را با پوینده‌های QR، تلفن همراه دوربین‌دار و تلفن هوشمند بازخوانی کرد. این رمز اولین بار توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع خودروسازی تویوتا ژاپن به نام کابوشیکی-گایشا دنسو در سال ۱۹۹۴ میلادی اختراع و مورد استفاده قرار گرفت. نیاز به نوعی رمز که محتوای آن به سرعت رمزگشایی شود، انگیزه اصلی این شرکت برای سرمایه گذاری در اختراع و توسعه این نوع رمز بود.

در حال حاضر استفاده از این نوع رمز در ژاپن بسیار فراگیر است و بیشترین کاربرد را میان بارکدهای دوبُعدی دارد. پس از آنکه کشورهای انگلیسی زبان از سال ۱۹۹۷شروع به استفاده از این نوع رمز کنند، نام “QR” را برای آن انتخاب نمودند و در سازمان‌های بین المللی نیز آن را به همین نام به ثبت رساندند. محتوای QR می‌تواند شامل آدرس وبسایت، شماره تلفن، اطلاعاتی درباره شما، آدرس لینک شبکه‌های اجتماعی و یا اطلاعات دیگری باشد.

در ایران سالانه ۱۵ میلیون درخت برای تولید کاغذ قطع می شود.

کارت ویزیت آنلاین

مزایای سرویس کارت ویزیت آنلاین (کاوان)

  • هدایت مخاطب به رسانه‌های آنلاین: با اسکن کردن کد QR می توان تنها با یک کلیک به اطلاعاتی که قصد دارید در اختیار مخاطب خود قرار دهید، مانند آدرس وبسایت، شماره تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی و …  دسترسی پیدا کرد.
  • قابلیت ساخت کد QR برای شخص یا شرکت بر اساس سلیقه خود: در کاوان شما این امکان را دارید تا بر اساس سلیقه خود و یا هویت برند خود، شکل و رنگ کد QR را تغییر دهید.
  • قابلیت استفاده از عکس شما یا لوگوی شرکت شما به عنوان تصویر پروفایل در کاوان
  • قابلیت استفاده از لوگو در کد QR: روشی ایده آل برای استفاده در برندینگ خود و شرکتتان
  • افزایش ترافیک: کد QR شما می تواند باعث افزایش ترافیک سایتتان، افزایش فالوورهای شبکه‌های اجتماعی و معرفی هر چه بهتر شما و کسب و کارتان شود.
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به عنوان contact و پر شدن اطلاعات مرتبط contact به صورت خودکار
  • ماندگاری: یکی از مشکلاتی که کارت‌های ویزیت چاپی دارند، گم شدن و عدم دسترسی به اطلاعات آن هاست. بسیاری از افراد نیز به دلیل سختی نگه داری از کارت‌های ویزیت، آن‌ها را نگه نمی دارند. کد QR تمامی این مشکلات را حل کرده است و شما می توانید اطلاعات را بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.
  • با ارائه ی کارت ویزیت آنلاین (کاوان) در جلسات، حرفه ای تر و به روزتر از سایر افراد به نظر خواهید رسید.

هم اکنون وارد سایت کاوان شوید و با ساختن کارت ویزیت آنلاین خود، از تمامی مزایای این سرویس خلاقانه وبسیما به صورت رایگان بهره مند شوید. در صورت نداشتن برنامه خواندن کد QR، می توانید آن ها را از بخش زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه QR خوان آندروید

دانلود برنامه QR خوان iOS

نظرات و تجربیات خود را درباره سرویس جدید آژانس خلاقیت وبسیما یعنی کاوان (کارت ویزیت آنلاین) با ما در میان بگذارید.

نوشته کارت ویزیت آنلاین چیست؟ اولین بار در وبسیما پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر