۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

مهمترین نکات سئو در سال 2018

بهینه سازی سایت سئو برتر

همانطور که می دانید الگوریتم گوگل با گذر زمان مدام در حال تغییر و تحول می باشد و با هر تغییر نیز قوانین جدیدی را برای بهینه سازی سایت تعریف می کند.یک سئو کار حرفه ای موظف است که با تمامی این تغییرات آشنایی داشته باشد و بر روی سایت اعمال نماید تا موتور جستجوی گوگل به آن سایت اهمیت دهد.اما با توجه به تغییرات مداوم گوگل مهمترین نکات سئو در سال 2018 چیست؟؟

مهمترین نکات سئو در سال 2018

استفاده از HTTPS

HTPPS گزینه ای است که در طراحی سایت موجب ایجاد امنیت بین داده هایی می شود که بین کاربر و سایت و سیستم مبادله می شود.تحقیقات نشان داده است که در سال جدید گوگل اهمیت زیادی برای امنیت سایت قائل می شود.هزینه ی متصل کردن یک سایت به htpps زیاد نیست اما شما با اینکار امنیت سایت خود را بسیار بالا می برید.این نکته نیز لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر گوگل htpps را به عنوان یک گزینه برای بالا بردن رنکینگ سایت در نظر می گیرد.

استفاده از محتوای بلند

تحقیقات جدید حاکی از این قضیه است که گوگل به محتواهایی که دارای متون بلند در حدود 2000 کلمه می باشند اهمیت زیادی می دهد بنابر این تا حد امکان از متن های بلند و علمی و آموزشی در سایت خود استفاده نمایید.

کمک گرفتن از شبکه های اجتمایی برای جذب مخاطبین

حتما می دانید که امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در انتشار اطلاعات و معرفی شرکت ها و سازمان ها و مهمتر از همه سایت ها می باشند.شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی موجب برقراری ارتباط با مشتریان و کاربران خود شوید.امروزه شرکت های بزرگ و معتبر در شبکه های اجتماعی حضور گسترده و فعالی دارند.

bounce Rate سایت 

به نرخ فرار از یک سایت bounce rate سایت می گویند که هرچقدر این مقدار کمتر باشد برای سایت بهتر است.با توجه به تجربه ای که در بهینه سازی یک سایت در چند سایل اخیر دریافته اید می توانید دریابید که انجام چه فعالیت و به کارگیری چه المان هایی در سایت موجب کاهش bounce Rate سایت خواهد شد.

گرفتن ورودی از موبایل

زمانی که بازید سایت شما از طریق موبایل افزایش پیدا کند این نکته دریافت می شود که طراحی سایت ریسپانسیو به خوبی انجام شده است و این برای سایت شما بسیار خوب است و به این ترنیب گوگل به سایت شما اهمیت می دهد.

انتشار لینک از طریق محتوای خوب

شما می توانید از طریق محتوای درست کاری انجام دهید که دیگران با انتشار محتوا و متن های شما لینک های شما را نیز انتشار بدهند و این بهترین نوع لینک گرفتن برای سایت شما می باشد.

رعایت مهمترین نکات سئو در سال 2018 – تیم سئوبرتر

تیم سئوبرتر با اطلاع از تمامی قوانین و اصول سئو سایت و الگوریتم گوگل به بهترین شکل ممکن بهینه سازی سایت شما را انجام می دهند و مطابق با آخرین تغییرات بهینه سازی وب سایت شما را انجام خواهند داد.

تیم سئوبرتر با تجربه ی فراوان در زمینه ی طراحی وب سایت و بهینه سازی آن تمامی اصول و قوانین را از پایه بر روی قالب و سایت شما اعمال می نمایند.

نوشته مهمترین نکات سئو در سال 2018 اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر