۱۳۹۶ بهمن ۱۵, یکشنبه

کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت

بهینه سازی سایت سئو برتر

مهمترین کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت

نرم افزار فوتوشاپ کاربردی ترین نرم افزار برای edit عکس ها و کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت است. مطمئنا برای بسیاری از طراحان یا پشتیبان های سایت پیش آمده که بخواهید تعداد بسیار بالای از عکس ها را در یک سایزکوچک کنند اگر بخواهید که تک تک این عکس ها را سایز کنند بسیار وقت گیر و زمانبر است نرم افزار فوتوشاپ با قابلیت action  این امکان را را به شما می دهد تا صدها عکس را به یک سایز کاهش حجم دهید.

از بین عکس های موردنظر یک عکس را انتخاب کنید. از تب window تیک action را فعال کنید

کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت

بر روی قسمت نشان داده شده کلیک کنید در پنچره باز شده New Action را انتخاب می کنیم و در باکس باز شده نام Record را تعیین کنید و دکمه Record را بزنید .

2

در تب image قسمت image size سایز موردنظر را وارد کنید.4

 

بعد  از تغییر سایز save را می زنیم و دکمه stop  رکورد را بزنید . تا به اینجا عمل کوچک کردن حجم سایز را در یک action رکورد کرده اید. برای استفاده از این رکورد در حجم بالای فولدر در تب file قسمت Automate زیر منو batch را انتخاب می کنیم.

5

در پنجره باز شده در قسمت Action نام رکورد تغییر سایز را وارد کنید و در قسمت source مسیر Folder تصاویر را با کلیک بر روی choose و انتخاب فولدر مورد نظر تعیین کنید و با زدن دکمه ok تمام مراحل رکورد شده در action موردنظر بر روی تصاویر موجود در فولدر انتخابی اجرا می شود. و به این ترتیب تمام تصاویر در صفحات متعدد در نرم افزار فوتوشاب باز می شود و خود به خود تغییر سایز پیدا می کند و فقط کافی است قبل از بستن صفحات تصاویر را در جای مناسب ذخیره کنید.

این گونه است که شما عزیزان می توانید به راحتی عکس ها را ادیت کنید و در سایت خود قرار دهید و کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت را بر روی سایت ها اعمال نمایید.

نوشته کاربرد فتوشاب برای تغییر سایز عکس در طراحی سایت اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر