۱۳۹۸ مرداد ۱۴, دوشنبه

طراحی سایت لوازم برقی

طراحی سایت لوازم برقی چه کمکی به صاحبان این اصناف میکند؟

طراحی سایت لوازم برقی راهکاری نتیجه بخش؟؟اینکه بعنوان یک فروشنده بدنبال فروش و سود هرچه بیشتر باشید امری کاملا بدیهی است و صد البته این امرجزباداشتن مشتریان بیشتر امکان پذیرنیست.ازگذشته راه های گوناگونی برای جذب بیشتر مشتری بکارگرفته میشده که همه آنها کارساز نبودند چون عوامل زیادی در این امردخالت دارند.

  1. محل فروش(اینکه فروشگاه درکجای شهر قرار گرفته است)-
  2. وسعت و ظاهر آن
  3. قدمت وسابقه فروشنده
  4. خوشنامی ومقبول بودن وی و…

 تاثیر طراحی سایت لوازم برقی بر فروش مستمر

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی وصنعت وبخصوص فضای مجازی که همگان خواه ناخواه باآن آشنا هستیم. فرصتهای تازه و موثری برای کارفرمایان وصاحبان حرف  فراهم شده است.درفضای مجازی (اینترنت)بامیلیاردها سایت روبروی میشویم که بسیاری از آنها جنبه اقتصادی و فروش دارند. که هرلحظه میتوانند پذیرای طیف وسیعی از کاربران(24ساعت درهفته)باشند.همان رویای یک فروشنده:داشتن بازدیدکننده زیادتروبه طبع داشتن خریداران بیشتر!

جهت ایجاد چنین امکانی به متخصصین دراین امر احتیاج داریم که همان طراحان سایت نامیده میشوندهمچون سایت سئوبرتر.

طراحی سایت فروش آنلاین یکی از راهکارهای مفید واثربخش برای این صنف است چرا که با آزادی عملی که دررابطه با معرفی محصولات شرکت به جامعه وسهولت دسترسی که به افراد میدهد(درهرزمان ومکان) میتواند درایجاد درآمدی پایدار وسودی مناسب برای عرضه کننده و  خریدی راحت وامن برای مراجعه کننده به سایت بسیار تاثیرگذارباشد.

موضوعی که دراین بین اهمیت پیدامی کند این است که طراحی سایت مورد قبول واقع شودمخصوصا برای عرضه کنندگان خصوصا کسانیکه که به خرید وفروش سنتی و چشم درچشم عادت کرده  وتغییر روش برای این افراد درابتدا دشوارخواهد بود.

سئوبرتر چگونه میتواند ورودشمارا به این شیوه نوین کسب وکار همراهی کند؟

تیم متخصص در این مجموعه باسابقه درخشانی که در راه اندازی تعداد زیادی از سایتهای فروش آنلاین درایران دارد انجام این امر را برای شما آسان خواهد کرد چون ازابتدا تا انتهابشکل موثر درکنارشماخواهندبودتاکسب وکار شمارونق بگیرد.

بطورکلی راه اندازی یک سایت فروش لوازم برقی چه مزایایی برای شما دارد:

1-قرار گرفتن کلیه کالاهای شما در بستری که برای همگان قابل روئیت باشد(بیشتر و بهتردیده شدن درهرزمان و هرمکان)

2-معرفی خصوصیات هر کالا بطور دقیق و واضح همچون:ویژگیها-نوع گارانتی-قیمت-تعداد موجودی

3-فاکتورشدن خودکارخریدهای انجام شده در سیستم

4-اعلام تخفیف خوردن هر محصولی بشکل آنی واطلاع کاربران سایت

5-افزایش روزافزون فروش وکسب درآمد به دلیل شناخته شدن شما درمحیط بسیار وسیع تر از فروشگاه کنونی!

6-صرفه جویی در وقت مشتریان ورضایت بیشتر آنها

7- عدم مراجعه به بازار فیزیکی و ترافیک مسیر

پیشرفت کسب و کار با طراحی سایت در حوزه کسب و کار

اگربدنبال پیشرفت و ارتقاء شغل خود هستید زمان را از دست ندهید و با کمک کارشناسان سئوبرترجان تازه ای به کسب وکارخود دهید وشاهد جهشی ملموس درآمدزایی واحد اقتصادی خودشوید.

آمار ها چه می گویند؟

برطبق پیش بینی های انجام شده در طول 10 سال آینده بیش از 80 درصد از مشاغل سنتی ازبین خواهندرفت. ویا حداقل بسیارضعیف خواهندشد. نمونه آن را در رشد بسیار زیاد فروشگاه های زنجیره ای و کاهش درآمد سوپرمارکدهای سنتی ویا ایجاد تاکسی های اینترنتی که با رکود شدید آژانس های اتومبیل همراه بوده است.

اینها تنها نمونه ای از شروع عصرجدید اقتصاد وتجارت است زمانی که خرید وفروش های کهن وقدیمی جای خودرا به بازارتجارت درسطح جهانی خواهد داد.بسیاری از رفت وآمدها درسطح شهر بواسطه  سایت های فروش اینترنتی کاهش خواهد یافت. که خود به کاهش آلودگی هوا و استرس درجامعه کمک خواهدکرد.

جستجوی کاربران حوزه کسب و کار

درفضای اینترنت برای رسیدن به هدف مورد نظر بایدازسایت هایی استفاده کنیم که به موتورهای جستجو معروف هستند(مانند google.com-yahoo.com) دراین سایتها نتایج جستجوی یک موردخاص همچون “سایت فروش لوازم برقی”درچندین صفحه بنمایش درمی آید.

حال اگر سایت فروش اینترنتی طراحی شده برای شما در صفحه اول قرار گیرد موجب دیده شدن هرچه بیشتر فروشگاه آنلاین شما خواهد شد. طراحی سایت این مزیت راهم برای شما به ارمغان می آورد که در بیشترین کانون توجه قرار گیرید!

نوشته طراحی سایت لوازم برقی اولین بار در سئوبرتر- بهینه سازی سایت|طراحی سایت|برندسازی|بهینه سازی وب سایت. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر